  • 1. Data: 2004-12-07 16:53:44
    Temat: problem z pracownikiem
    Od: "=goma=" <h...@w...pl>

    Witam grupowiczów!
    Ośmielam się prosić o pomoc i opinie w następującej sprawie:
    Otóż zatrudniam młodą księgową, która od pewnego czasu
    wypełnia swoje obowiązki niezbyt sumiennie i haotycznie . Pracuje już dwa
    lata , a błędy które znalazł doradca podczas wewnętrznej kontroli polegają
    głównie na gapiostwie, nieuwadze i braku precyzji . Narażają jednak moje
    przedsiębiorstwo na kłopoty z US podczas ewentualnej kontroli.
    Ustne uwagi a w zasadzie prośby typu : wie pani ,że są zaległości w pracy ,
    proszę postarać się to nadrobić, ma pani termin do .... nie skutkują. Wręcz
    przeciwnie . Zaskakuje mnie wnioskami urlopowymi, nalega na częstrze
    zwolnienia z pracy np z ostatnich dwoch, trzech godzin pracy. Gdy dzisiaj
    musiała wyjśc 2 godziny wcześniej a ja poinformowałam, że jutro trzeba ten
    czas odpracować była szczerze zdziwiona.
    Nie chciałabym jej karać finansowo w sensie obniżania premii uznaniowej, tym
    bardziej , że nadchodzą święta .
    Wiem że to może być przykre i tak naprawdę nigdy z tej mozliwości nie
    skorzystałam. Nie chciałabym też się z nia rozstawać dopóki nie uznam, że
    wykorzystałam wszystkie możliwosci petrtaktacji .
    Proszę o info ,moze na podstawie wlasnych doswiadczen, jak ja przekonać do
    pracy nad sobą
    Jola

  • 2. Data: 2004-12-07 18:43:26
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    =goma= wrote:

    > Proszę o info ,moze na podstawie wlasnych doswiadczen, jak ja przekonać do
    > pracy nad sobą
    > Jola

    nigdy nie byłem po drugiej stronie, ale w idealnym świecie wyobrażam sobie,
    że należy stawiać wymagania, i konsekwentnie je egzekwować. Ja bym nie bał
    się skorzystać z kar określonych w kodeksie pracy, szczególnie lżejszych
    typu upomnienie i nagana - (tylko dochować wszystkich wymogów, żeby nie
    było jak z komisją śledczą).

  • 3. Data: 2004-12-07 19:34:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Przy takim podejściu do sprawy wkrótce nie bedziesz miała firmy
    a twoje długi będą spłacały dzieci i wnuki.
    Moim zdaniem masz dwa problemy: z pracownicą i ze sobą.
    Pomocy szukaj lepiej na pl.soc.dzieci

    Alek

  • 4. Data: 2004-12-07 19:42:01
    Od: "=goma=" <h...@w...pl>

    Dzięki Alek, pewnie wynika to z faktu,że traktuję ja jak młodsza siostrę i
    zawszezależało mi żeby było dobrze
    wiadomości news:cp50mn$qvg$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2004-12-07 21:08:40
    Od: "=goma=" <h...@w...pl>

    dziękuję za wszelskie sugestie Jola

  • 6. Data: 2004-12-09 16:51:23
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    On Tuesday 07 December 2004 17:53 =goma= wrote:

    > Nie chciałabym jej karać finansowo w sensie obniżania premii uznaniowej,
    > tym bardziej ,

    Czegos nie rozumiem? Kobieta sie nie wywiazuje ze swoich obowiazkow
    a Ty jeszcze jej premie uznaniowe wyplacasz? W koncu to Twoja firma
    ale przy takim podejsciu to cud ze jeszcze nad nia sprwujesz kontrole
    i nie pytasz sie pracownikow "czy moze mieliby Panstwo ochote
    w tym tygodniu popracowac troszke. Tak moze z godzinke tygodniowo.
    I bardzo Panstwa przepraszam ze smiem zapytac. Juz nie przeszkadzam
    bo kawka stygnie".

    > że nadchodzą święta .

    A co Cie to obchodzi. To jej problem. Ciebie powinno obchodzic
    ze nadchodzi kontrola US a wraz z nia cien wielkiej rozgi. Na
    Twoj tylek.

    > Wiem że to może być przykre i tak naprawdę nigdy z tej mozliwości nie
    > skorzystałam. Nie chciałabym też się z nia rozstawać dopóki nie uznam, że
    > wykorzystałam wszystkie możliwosci petrtaktacji .

    Probowalas grozic jej palcem? Albo postaw do konta? Mozna jeszcze
    wpisac uwage do dzienniczka albo wezwac rodzicow.

    Szczerze zdumiony podejsciem.
    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin