eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja na produkt › gwarancja na produkt
  • Data: 2005-07-25 11:39:21
    Temat: gwarancja na produkt
    Od: "Konrad" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam, mam pytanie dotyczące takiej sytuacji.

    Zakupiony produkt AGD w pewnym sklepie jest jeszcze na gwarancji . Niestety
    firma już nie istnieje a produkt jako taki nie ma gwarancji zewnętrznej
    tylko gwarancję tegoż sklepu.

    czy w zwiazku z tym mogę darować sobie sprawę skoro nie ma serwisu
    zewnętrznego a firma - sprzedawca już nie funkcjonuje?

    pozdrawiam,
    Konrad


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.07.05 08:14 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1