  • 1. Data: 2007-08-19 10:12:55
    Temat: gwarancja na meble ?!!
    Od: "Jankes" <j...@o...pl>

    Dwa lata temu siostra zakupiła meble kuchenne. Niestety meble okazały się
    totalnym bublem - schodzi farba z uchwytów, odkleja się okleina itp.
    W sklepie poinformowali, że gwarancja na w.w meble wynosi 1 rok.

    A co na to przepisy? Ktoś z Was miał podobą sytuację?
    Meble powinny służyć lata, tymczasem nadają się do wywalenia.

    Co zrobić żeby odzyskać kasę lub nowe meble?

  • 2. Data: 2007-08-19 10:31:46
    Temat: Re: gwarancja na meble ?!!
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Co zrobić żeby odzyskać kasę lub nowe meble?

    Poszukać w archiwum.

    K.

  • 3. Data: 2007-08-19 10:44:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.08.2007 Jankes <j...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > Meble powinny służyć lata, tymczasem nadają się do wywalenia.
    >
    > Co zrobić żeby odzyskać kasę lub nowe meble?

    Jeśli więcej niż dwa lata to nic się nie da zrobić. Jeśli mniej, to
    reklamować z tyt. niezgodności z umową i liczyć się z koniecznośćią
    powołąnia rzeczoznawcy.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2007-08-19 23:07:59
    Od: "Jankes" <j...@o...pl>

    > Jeśli więcej niż dwa lata to nic się nie da zrobić. Jeśli mniej, to
    > reklamować z tyt. niezgodności z umową i liczyć się z koniecznośćią
    > powołąnia rzeczoznawcy.

    Minęły dwa lata niestety...
    Dziękuję za odpowiedz.
    A tak na marginesie, to firmy produkujące takie buble powinny być piętnowane,
    żeby ostrzegać innych przed zakupem tychże.
    Przedwojenne meble mojej babci są w lepszym stanie...

  • 5. Data: 2007-08-20 13:28:33
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Aug 20, 12:07 am, "Jankes" <j...@o...pl> wrote:

    > A tak na marginesie, to firmy produkujące takie buble powinny być piętnowane,
    > żeby ostrzegać innych przed zakupem tychże.

    co to byla za firma?