eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja i prawa konsumenta › gwarancja i prawa konsumenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja i prawa konsumenta
    Date: Mon, 28 Aug 2006 16:54:09 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <e...@t...mRuWa>
    NNTP-Posting-Host: aro58.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1156778981 5322 83.17.200.58 (28 Aug 2006 15:29:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Aug 2006 15:29:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    User-Agent: Hamster/2.1.0.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:409560
    [ ukryj nagłówki ]

    Oddalem karte graficzna na gwarancje, uplynelo 14dni roboczych -
    postanowienie "wymiana na nowa", ale nigdzie nie ma tego towaru.

    Wiec proponuja mi korekte faktury, czyli zwrot kasy - ale jest problem
    bo ta karta od maja jak ja kupowalem - zdrozala o jakies 40-50zl.

    Musze sie na to godzic?

    Chyba jest cos takiego jak wymiana na "przynajmniej o takich samych
    parametrach lub lepszych"?

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa
    * gg 4045644


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1