eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja a zwrot pieniędzy › gwarancja a zwrot pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!news.man.szczecin.p
    l!not-for-mail
    From: "Purple" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja a zwrot pieniędzy
    Date: Sat, 13 Nov 2004 19:07:31 +0100
    Organization: ACI - http://www.aci.com.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <cn5igu$3m4$1@zeus.man.szczecin.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.14.54.155
    X-Trace: zeus.man.szczecin.pl 1100369246 3780 212.14.54.155 (13 Nov 2004 18:07:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...man.szczecin.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Nov 2004 18:07:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:255047
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X" po 3dniach
    użytkowania stwierdziłem że nie działa prawidłowo,oddałem do serwisu,gdzie
    przez tydzień!!ją diagnozowali aby stwierdzić że to wina głowicy i muszą
    głowice wysłać gdzieś w świat i nie wiedzą ile to potrwa:/ W czwartek minął
    2tydzień od oddania drukarki do serwisu I OTO MOJE PYTANIE: czy mam prawo
    już żądać zwrotu kasy tudzież wymiany na inny model drukarki z tej samej
    firmy? Jak to wygląda prawnie po 1maja 2004 czy coś sie zmieniło? bo kiedyś
    o ile dobrze pamietam po terminie 2tyg mogłem żądać zwrotu lub wymiany Za
    wskazówki z góry dzięki Pozdrawiam




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1