  • 1. Data: 2005-05-11 21:25:31
    Temat: Re: gwarancja a towar
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    a o jaki "towar" chodzi?
    dlaczego nie masz pokwitowania z serwisu?

    Pzdro

  • 2. Data: 2005-05-11 21:28:11
    Temat: gwarancja a towar
    Od: Tomek <B...@S...pl>

    Witam
    Oddalem do sklepu towar na garancji.Po jakims czasie dzwonie
    do firmy a ona twierdzi ze niestety towar zaginal u nich i ze beda
    albo zwracac mi towar albo pieniadze.towaru takiego samego raczej mi nie zwroca
    bo juz nie produkuja.troche sie obawiam ze moga mi nic nie zwrocic.
    Najgorsze ze nie mam zadnego potwierdzenia ze towar jest u firmy.
    Gwarancje oddalem wraz z towarem.Czy w takim wypadku przysluguje mi
    zwrot pieniedzy czy towar?czekam juz z 2 miesiace na sprzet i nie wiem
    co dalej robic , jak tak dalej pojdzie to chyba pojde na policje.
    Macie moze jakies sugestie co powinieniem zrobic?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-05-11 21:37:58
    Od: Tomek <B...@S...pl>

    Dnia 11.05.2005 KdH <m...@w...pl> napisa?/a:
    > a o jaki "towar" chodzi?

    czesc elektroniczna

    > dlaczego nie masz pokwitowania z serwisu?

    jak moge miec pokwitowanie z serwisu jak oddawalem w sklepie towar

  • 4. Data: 2005-05-11 21:54:06
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > czesc elektroniczna

    > jak moge miec pokwitowanie z serwisu jak oddawalem w sklepie towar

    powinienes dostac pokwitowanie przyjecia sprzetu do naprawy

  • 5. Data: 2005-05-11 23:04:56
    Od: Tomek <B...@S...pl>

    Dnia 11.05.2005 --=olo=-- <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisa?/a:

    > powinienes dostac pokwitowanie przyjecia sprzetu do naprawy

    O to chodzi ze sprzet dalem dla goscia co prowadzil te firme
    bo juz jej nie bylo.Gosc jest moim znajomym i przekazal go dalej
    do jakiegos tam pracownika tej firmy.