  • 1. Data: 2005-05-11 21:13:49
    Temat: Prawo na WSPiZ Koźmińskiego
    Od: "Bartosz" <b...@b...pl>

    Witam,

    Jestem tegorocznym maturzystą i myślę o studiowaniu prawa. Nie chcę zdawać na
    państwową uczelnię, bo już wystarczająco dużo się naczytałem o nepotyzmie tam
    panującym i chorej atmosferze. W grę wchodzi tylko Warszawa. W Internecie
    szukałem informacji o szkołach i najlepsze opinie zbiera właśnie WSPiZ
    Koźmińskiego. Może są tu jacyś absolwenci tej szkoły, którzy mogliby coś więcej
    na jej temat napisać. pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-11 21:20:22
    Temat: Re: Prawo na WSPiZ Koźmińskiego
    Od: "Pawel N" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartosz <b...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    na
    > państwową uczelnię, bo już wystarczająco dużo się naczytałem o nepotyzmie

    To czytaj dalej glupoty. Skoro cie stac na studiowanie w Kozminskim to na
    100% bedzie cie stac na wieczorowym prawie na UW (ktore niczym sie nie rozni
    od dziennego poza oplatami) i dzieki ktoremu zdobedziesz dyplom uczelni ktory
    cieszy sie powazaniem bo coraz bardziej pod uwage jest brany wydzial prawa
    ktorego sie jest absolwentem. I na przyslosc rada: nie wierz glupotom w
    prasie i nie bądź naiwny jak dziecko.

  • 3. Data: 2005-05-11 21:28:47
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    IMHO nikt w tej chwili nie patrzy na to jaka uczelnie skonczyles a liczy sie
    doswiadczenie zawodowe zdobyte podczas studiow, jezyki i oceny z
    poszczegolnych przedmiotow.
    Co do Kożmińskiego to osobiscie odradzam, bardzo maly wybor przedmiotow,
    wydzial istnieje z tego co wiem ok 4-5 lat a to niewiele. Pomysl o WSHIP.

    Pzdro

  • 4. Data: 2005-05-11 22:52:29
    Od: "Pawel N" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KdH <m...@w...pl> napisał(a):

    > IMHO nikt w tej chwili nie patrzy na to jaka uczelnie skonczyles a liczy
    sie
    > doswiadczenie zawodowe zdobyte podczas studiow, jezyki i oceny z
    > poszczegolnych przedmiotow.

    he he he oceny z przedmiotów? gdzie? moze w pricewatercoopers czy gdzies ?
    chlopie nie wiem skad wysnules ten wniosek ale zapewniam cie ze jesli masz
    same 5 z przedmiotów ale byles kujonem ktory nic nie kapowal z tego co sie
    uczyl na studiach to ci te piąteczki nic,doslownie NIC nie pomogą. Liczy sie
    szybkie kojarzenie stanu faktycznego,szybka analiza i dochodzenie do
    prawidlowych wniosków. Z tą oceną to bzdura. I co,pracodawcy w kancelarii mam
    zaniesc indeks ze studiów ?hehehehehe. A jak mam zdany egzamin na doradce
    podatkowego to mam zaniesc indeks z ocenami? (juz pomijam to ze indeks
    gdfzies mi wsiąkł w przepastnej szafie). Kompletna bzdura
    Jezyki sie liczą,tu sie zgadzam bez dwóch zdań.
    Doswiadczeniue zawodowe ? Też, chociaz u mnie nikt na to nie patrzyl bo moje
    doswiadczenie zawodowe nie mialo nic wspolnego z prawem zanim zakonczylem
    edukację na wydziale prawa.
    A co do uczelni. Ja tam nie polecam w Wawie ani Kozminskiego ani WSHIP
    (chociaz tutaj w miare mozna ostroznie polecac tą uczelnię). Osobiscie bym
    chlopakowi zalecał wieczorowe WPiA UW i bron boże zaoczne UKSW.

  • 5. Data: 2005-05-12 05:32:00
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    > he he he oceny z przedmiotów? gdzie? moze w pricewatercoopers czy gdzies ?
    > chlopie nie wiem skad wysnules ten wniosek

    Z formularzy aplikacyjnych do wielu kancelarii

> [...]
    > sie
    > szybkie kojarzenie stanu faktycznego,szybka analiza i dochodzenie do

    Czego nikt nie sprawdzi zanim nie wezmie Cie na rozmowe a jezeli bedziesz
    mial 3 od gory do dolu i wpiszesz to w aplikacji, szczerze watpie zeby
    ktokolqwiek Cie zaprosil do drugiego etapu

> [...]
    > podatkowego to mam zaniesc indeks z ocenami? (juz pomijam to ze indeks
    > gdfzies mi wsiąkł w przepastnej szafie).

    to tak jakbys sie mnie spytal czy majac aplikacje adwokacka i przychodzac do
    nowej kancelarii masz pokazywac indeks.
    Ja mowie o poczatku pracy. Jezeli mam 2 lata doswiadczenia w kancelarii to w
    tym momencie IMHO liczy sie to w jakiej kancelarii i czym sie zajmowales i
    tyle

  • 6. Data: 2005-05-12 11:52:03
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "KdH" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mial 3 od gory do dolu i wpiszesz to w aplikacji, szczerze watpie zeby
    > ktokolqwiek Cie zaprosil do drugiego etapu

    To znaczy, ze taka kancelaria jest niepowazna. Znam wielu swietnych
    prawnikow (bez koneksji rodzinnych), ktorzy mieli 3 z gory na dol ze
    wszytkich przedmiotow i sa dobrymi radcami, sedziami itp. :)

  • 7. Data: 2005-05-12 15:39:28
    Od: "Bartosz" <b...@b...pl>

> [...]
    > ktorego sie jest absolwentem. I na przyslosc rada: nie wierz glupotom w

    Tylko, ze ja chce studiowac dziennie i wieczorowe nie wchodzą w grę.
    Co do różnic w dyplomach to myslę, że jak ja będę kończył to nie bedzie to miało
    większego znaczenia. Zresztą już teraz zacierają się różnice między państwowymi
    a prywatnymi uczelniami. Widzę to po rozmowach ze starszymi znajomymi. Ci co
    wybrali prywatne uczelnie (mówie tu o tych renomowanych, a nie jakiś
    "szkołach-krzakach") są zadowelni, bo wiedzą za co płaca i dostają wysokiej
    jakości nauczanie (małe grupy, materiały na zajęciach, praktyki). Ci z
    państwowych co prawda nie płacą, ale mają przepełnione sale, wiecznie zmęczonych
    i zagonionych wykładowców, itp. Ja zainwestuje w dobrą naukę zamiast w papierek
    z odpowiednim stempelkiem.
    a przy zatrudnianiu i tak licza sie przede wszystkim indywidualne predyspozycje,
    a nie papier.
    p.s. opini o Koźmińskim nie zbieralem z prasy tylko z sieci. Nie interesują mnie
    rankingi.

  • 8. Data: 2005-05-12 15:41:02
    Od: "Bartosz" <b...@b...pl>

> [...]
    > wydzial istnieje z tego co wiem ok 4-5 lat a to niewiele. Pomysl o WSHIP.

    Bylem na dniach otwartych w Koźmińskim i WSHIP-ie i przyznam, ze ta pierwsza
    szkoła zrobiła na mnie lepsze wrażenie.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-05-19 09:36:15
    Od: "nakleił znaczek :)" <h...@a...pl>

    bla bla bla
    pleść każdy może
    zamiast gadaćpo próżnicy można samemu zobaczyć , zapytać itp
    znajomy dał mi cynk że w tą niedzielę w koźminie są dni otwarte :P
    qrcze jak ja lubię takie dyskutanto-teoretyko-mądrale :)
    pozdro600