    From: Tomek <B...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja a towar
    Date: Wed, 11 May 2005 21:28:11 +0000 (UTC)

    Witam
    Oddalem do sklepu towar na garancji.Po jakims czasie dzwonie
    do firmy a ona twierdzi ze niestety towar zaginal u nich i ze beda
    albo zwracac mi towar albo pieniadze.towaru takiego samego raczej mi nie zwroca
    bo juz nie produkuja.troche sie obawiam ze moga mi nic nie zwrocic.
    Najgorsze ze nie mam zadnego potwierdzenia ze towar jest u firmy.
    Gwarancje oddalem wraz z towarem.Czy w takim wypadku przysluguje mi
    zwrot pieniedzy czy towar?czekam juz z 2 miesiace na sprzet i nie wiem
    co dalej robic , jak tak dalej pojdzie to chyba pojde na policje.
    Macie moze jakies sugestie co powinieniem zrobic?