  • 11. Data: 2008-06-27 09:57:28
    Temat: Re: gwarancja a brak faktury
    Od: "Kris" <a...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:g42d8b$fag$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Zacznijmy od tego, ze w ogole nie ma obowiazku dawania gwarancji:) jak juz
    > ja masz to nie marudz tylko trzymaj sie jej zapisow. Juz pomijam, ze mi
    > kiedys LG uznalo naprawe gwarancyjna na podstawie samego dowodu zakupu bo
    > zgubila mi sie gdzies karta gwarancyjna. Mily pan z Lg przyszedl, naprawil
    > a 2 tyg pozniej dostalam z Wa-wy duplikat karty gwarancyjnej

    ale kazda firma rzadzi sie swoimi prawami
    mi np: firma APC bez gwarancji ani bez fakury
    przyjela do serwisu zasilacz i to bez zadnych utrudnien
    sprawdzili u siebie w bazie po nr seryjnym co i jak i wsio
    wiec marka firmy mowi sama za siebie
    wiec mowisz ze swistek gwaranycjny jest niepotrzebny?

  • 12. Data: 2008-06-27 10:02:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Kris" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wiec mowisz ze swistek gwaranycjny jest niepotrzebny?

    Mowie ze jest nieobowiazkowy, to znaczy producent nie musi ci dac gwarancji
    na towar. Jak juz daje i chce miec dowod zakupu to trudno. Chcesz korzystac
    z gwarancji musisz sie dostosowac do jej warunkow. To ze sa firmy ktore
    robia to prosciej to inna sprawa

    HaNkA

  • 13. Data: 2008-06-27 10:19:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Jun 2008, Kris wrote:

    > czesto cos sie kupuje i nie sposob trzymac wszelkiech papierkow
    [...]
    > odp prosze ustosunkowac do zakupow na firma

    Skreśl.
    Firma musi trzymać "papierki" i tyle.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2008-06-27 11:35:45
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > czesto cos sie kupuje i nie sposob trzymac wszelkiech papierkow
    > zwlaszcza jesli zakup jest na osobe prywatna
    > co zrobic gdy mamy gwarancje dobrze wypelniona pieczec podpis
    > a sprzedawca mowi nam ze bez faktury lub paragou nie przyjmnie?
    > odp prosze ustosunkowac do zakupow na firma jak i na osobe prywatna

    dowód zakupu jest podstawą złożenia reklamacji

  • 15. Data: 2008-06-27 14:39:59
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > a sprzedawca mowi nam ze bez faktury lub paragou nie przyjmnie?
    > odp prosze ustosunkowac do zakupow na firma jak i na osobe prywatna

    Jako osoba prywatna możesz wystąpić o usuniecie ustarki w ramach
    niezgodności towaru z umową, przedkładając jako dowód zakupu karte
    gwarancyjną.