eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Damian Nogieć" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja
    Date: Fri, 29 Nov 2002 11:58:43 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <as7h9i$7b0$1@news.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179052211.chello.pl
    X-Trace: news.gazeta.pl 1038567540 7520 62.179.52.211 (29 Nov 2002 10:59:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Nov 2002 10:59:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-User: dnogiec
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:116487
    [ ukryj nagłówki ]

    Interesuje mnie wykładnia do kodeksu cywilnego na temat gwarancji:
    par.577-581(chyba)
    Czy koszt dostarczenia sprzętu do serwisu ponosi gwarant?
    Jeśli gwarant zastrzegł w gwarancji ze koszt przesyłki ponosi właściciel, to
    czy jest to sprzeczne z obowiązującym polskim prawem?
    Jeśli dokonano 3 istotnych napraw i sprzęt nie nadaje się do użytku, to
    serwis jest zobowiązany wymienić na nowy(chodzi o monitor, marka ta już nie
    istnieje), lub o podobnych parametrach, czy też można żądać zwrotu gotówki?
    Jeżeli monitor został odesłany nie naprawiony, to czy mogę uznać, że doszło
    do złamania umowy gwarancyjnej?
    Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
    Damian



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1