  • 1. Data: 2011-02-17 15:29:56
    Temat: groźby karalne
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Witam
    Dziś miałam taką sytuację:
    Mieszkam na osiedlu gdzie są wąskie uliczki i kiedy dwa samochody ustawią
    się równolegle to nie da sie przejechać między nimi. Zastałam właśnie taką
    sytuacje, Jeden z tych samochodów stoi tam zawsze (sąsiad stawia pod płotem)
    a do 2 sąsiadów przyjechał syn i stanął prawie ze równo i nie dało sie
    przejechać.(mógł stanąć pół metra dalej juz by przejazd był) Wysiadłam z
    samochodu i zadzwoniłam do dzwonka domofonowego z prośbą by kawałek odjechał
    samochodem a oni mi na to ze mam zadzwonić do sąsiadów żeby przestawili swój
    ale wkoncu powiedzieli ze zaraz wyjdą, czekałam dobre 5 min i zadzwoniłam
    jeszcze raz i odpowiedz dostałam taką"przecież mówiłam ze za chwile" Celowo
    przedłużali bo są niestety znani ze złosliwisci na osiedlu.
    No to się lekko zdenerwowałam i zaczęłam dzwonić raz za drugim w końcu synek
    wyszedł i podszedł do mnie na odległość 5 cm i zapytał :"przypierdolić Ci?"
    potem jeszcze sie wygrażał. Następnie wsiadł do samochodu który miał
    przestawić ale zaraz wysiadł i stwierdził ze musi sie wrócić bo czegoś
    zapomniał . Nie wiem co mam zrobić w takiej sytuacji czy to podchodzi pod
    groźby karalne i mogę to zgłosić na policje bo tak nie wolno.I Dodam ze
    byłam z dziećmi które wszystko słyszały.
    A i jeszcze jedno gość to synek policjantów i właśnie u nich był ale
    oczywiście żadnej reakcji z ich strony nie było.
    Poradźcie mi proszę czy można z takimi coś zrobić.?
    Natalia

  • 2. Data: 2011-02-17 15:53:42
    Temat: Re: groźby karalne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poradźcie mi proszę czy można z takimi coś zrobić.?

    Teraz, to już nic, bo się pieniacka sparwa bez możliwości wyjaśnienia
    zrobi. Na przyszłość nie dzwonić do dzwonka, tylko po Policję lub Straż
    Miejską.

  • 3. Data: 2011-02-17 16:02:14
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Teraz, to już nic, bo się pieniacka sparwa bez możliwości wyjaśnienia
    > zrobi. Na przyszłość nie dzwonić do dzwonka, tylko po Policję lub Straż
    > Miejską.

    tak tez myslałam dziekuje

  • 4. Data: 2011-02-17 17:55:29
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    > tak tez myslałam dziekuje

    Weź pod uwagę, że jak zadzwonisz po policję, to przyjadą jego koledzy :)

    --
    pozdro
    barbakan

  • 5. Data: 2011-02-17 20:20:40
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "barbakan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Weź pod uwagę, że jak zadzwonisz po policję, to przyjadą jego koledzy :)

    podaj namiary tej posesji - na kazdego jest sposób.

  • 6. Data: 2011-02-18 08:46:26
    Od: "Gizayer" <g...@n...pl>

    > podaj namiary tej posesji - na kazdego jest sposób.

    właśnie P_ablo, dawaj ich dokładny adres na grupie.
    Jak czytałem Twój post to się sam nóż w kieszeni otwierał.
    Pomożemy ci.
    Sami wymierzymy sprawiedliwość :)

    pozdr
    G.

  • 7. Data: 2011-02-19 07:34:55
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > właśnie P_ablo, dawaj ich dokładny adres na grupie.
    > Jak czytałem Twój post to się sam nóż w kieszeni otwierał.
> [...]

    :-) dzieki poradze sobie sama......