  • 11. Data: 2022-09-16 11:32:24
    Temat: Re: gradobicie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Sep 2022 18:00:48 +0200, Akarm napisał(a):

    > TEGO Kowalskiego.

    Doskonały wybór, bo Januż Kowalski gwarantuje burzliwy rozwój rolnictwa,
    podobnie zresztą jak wszystkiego, czego się tknie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2022-09-16 21:15:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2022 o 11:32, Olin pisze:

    > Doskonały wybór, bo Januż Kowalski gwarantuje burzliwy rozwój rolnictwa,
    > podobnie zresztą jak wszystkiego, czego się tknie.

    Odnoszę wrażenie że to dziecko suskiego i sasina. Po suskim odziedziczył
    intelekt a po sasinie aparycję i szczęscie w działaniu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!