  • Data: 2013-12-24 16:10:49
    Temat: Re: góra piachu na drodze
    Od: "zdenerwowany" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał:
    > Czego nie rozumiesz w słowie "gmina"?
    > A co cię to obchodzi?
    > Uprzejmie donosisz o zajęciu pasa drogowego.

    Po pierwsze to ja nie donoszę tylko zgłaszam popełnienie wykroczenia, lub
    przestępstwa.
    Po drugie to mnie obchodzi ponieważ o to pytam a pytam po to żeby cokolwiek
    zgłosić, to muszę się powołać na konkretne prawo, co nie?
    "Gmina" to też szerokie pojęcie, bo tam urzędników jak mrówek.
    Rozumiem że Ty nie masz pojęcia jakie artykuły prawa w tym przypadku zostały
    złamane i jakie służby państwowe są odpowiedzialne za ściganie tego typu
    rzeczy?
    Jeśli tego nie wiesz to nie wiem po co prowadzisz nic nie znaczącą dyskusję?