  • Data: 2013-12-27 21:58:03
    Temat: Re: góra piachu na drodze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Dec 2013, zdenerwowany wrote:

    [... do A.L. ...]
    > Po drugie to mnie obchodzi ponieważ o to pytam a pytam po to żeby cokolwiek
    > zgłosić, to muszę się powołać na konkretne prawo, co nie?

    Ten przepis działa w drugą stronę. Art.107 KPA, link niżej.

    > "Gmina" to też szerokie pojęcie, bo tam urzędników jak mrówek.

    Prawda, ale istnieje art.65 KPA.
    Sprawdź:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,240,,,us
    tawa-z-dnia-14061960-r-kodeks-postepowania.html

    > Rozumiem że Ty nie masz pojęcia jakie artykuły prawa w tym przypadku zostały
    > złamane

    A to może być prawda, i zeznaję że ja np. nie wiem.
    Co nie zmienia faktu, że wiem iż posługujesz się błędną argumentacją.

    pzdr, Gotfryd