  • 1. Data: 2003-10-31 07:47:29
    Temat: godziny nadliczbowe
    Od: "Aneta" <q...@N...gazeta.pl>

    Proszę o podpowiedź, gdzie szukać informacji nt. zasad rozliczania godzin
    nadliczbowych.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Q.

  • 2. Data: 2003-10-31 17:14:39
    Temat: Re: godziny nadliczbowe
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "Aneta" <q...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o podpowiedź, gdzie szukać informacji nt. zasad rozliczania godzin
> [...]
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    A o co konkretnie chodzi, bo tak ogolnie to kodeks pracy. Może będe mogła
    pomóc
    JO

  • 3. Data: 2003-11-03 18:45:29
    Od: "Aneta Kowalska" <q...@g...pl>

    Konkretnie chodzi o informację czy za pracę w dzień wolny od pracy (w sobotę)
    przez 4 godziny należy się wypłata właśnie za 4 godziny czy za cały dzień.
    Szkuałam informacji nt. w kodeksie pracy, na jednej ze stron www, ale nie
    znalazłam żadnej informacji na ten temat.
    Dzięki.