  • 1. Data: 2003-10-31 07:04:14
    Temat: kupno kawalka auta
    Od: "Andrzej" <s...@w...to.wp.pl>

    Witam.

    Moja mama jest jedynym wlascicielem samochodu osobowego.
    Poniewaz w duzym stopniu ten pojazd jest eksploatowany
    przeze mnie zdecydowalismy sie spisac umowe...
    no wlasnie: jaka? Czy to powinna byc umowa kupna-sprzedazy
    polowy (lub czesci) samochodu czy wspolwlasnosci?
    Jak taka umowa powinna wygladac?
    Dowiedzialem sie w urzedzie komunikacji ze to ma byc umowa
    kupna-sprzedazy czesci auta.
    Nie mam pojecia jak taka umowa powinna wygladac.
    Prosze o pomoc.

    Andrzej S

  • 2. Data: 2003-10-31 07:34:04
    Temat: Re: kupno kawalka auta
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > Dowiedzialem sie w urzedzie komunikacji ze to ma byc umowa
    > kupna-sprzedazy czesci auta.
    > Nie mam pojecia jak taka umowa powinna wygladac.

    a nie moze mama ci umowa darowizny "dac" kawalka auta? a ten "kawalek to tak
    w granicach 6 tys:-)

    ania
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 3. Data: 2003-10-31 08:55:25
    Od: "Andrzej" <s...@w...to.wp.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w
    wiadomości news:bnt3dd$r2r$1@druid.ceti.pl...

    > a nie moze mama ci umowa darowizny "dac" kawalka auta? a
    ten "kawalek to tak
    > w granicach 6 tys:-)

    Czy dobrze rozumiem ze do 6 tys nie ma zadnych oplat?
    Taka umowe trzeba tez gdzies rejestrowac?

    Andrzej