  • 1. Data: 2003-08-26 12:02:27
    Temat: Nowy ...... z problemem
    Od: "rczyz" <r...@o...pl>

    Cześć
    Jestem nowy na tej grupie.Mam pytanie . Gdzie w internecie znajdę treść Dz.U nr
    70 poz 339 z 1993. na stronach Sejmu nie jest wyświetlana. Nie mogę jej też
    znaleźć na podobnych serwisach.
    Może ktoś ma jakieś adresy gdzie ją mogę przeczytać lub proszę o przesłanie
    treści na piva.
    Pozdrawiam
    rczyz

  • 2. Data: 2003-08-26 12:19:44
    Temat: Re: Nowy ...... z problemem
    Od: "Fakir" <d...@2...pl>

    W artykule 1...@n...onet.pl,
    niejaki(a): rczyz z adresu <r...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > wyświetlana. Nie mogę jej też znaleźć na podobnych serwisach.
    > Może ktoś ma jakieś adresy gdzie ją mogę przeczytać lub proszę o

    Chodzi o ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŁĄCZNOŚCI z dnia 16 lipca 1993 r. w
    sprawie kontroli wykonywania obowiązku rejestracji odbiorników
    radiofonicznych i telewizyjnych?
    Mam z ostatnia nowelizacja w 1996r. - moge ci wyslac na priv

  • 3. Data: 2003-08-26 12:22:25
    Od: "" <r...@o...pl>

> [...]
    > radiofonicznych i telewizyjnych?
    > Mam z ostatnia nowelizacja w 1996r. - moge ci wyslac na priv

    Pozdrawiam
    rczyz

  • 4. Data: 2003-08-26 12:26:24

    Może ktoś ma to rozporządzenie lub wie gdzie je znaleźć?

  • 5. Data: 2003-08-26 12:36:48
    Od: "Fakir" <d...@2...pl>

    W artykule 1...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Użytkownik z adresu <r...@o...pl> napisał(a):
    > Może ktoś ma to rozporządzenie lub wie gdzie je znaleźć?

    juz ci wyslalem :)