  • 1. Data: 2006-01-09 09:28:25
    Temat: Jeszcze p2p?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Slysze glosy ze mozna sciagac a nie wolno udostepniac, wiec p2p nie wchodzi
    w gre, natomiast co z posiadaniem?
    Przeciez posiadac np. mp3 czy filmow skopiowanych tez nie mozna, wiec co
    niby "mozna" sciagaca nie udostepniac z p2p?

    pozdrawiam

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2006-01-09 10:57:11
    Temat: Re: Jeszcze p2p?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przeciez posiadac np. mp3 czy filmow skopiowanych tez nie mozna, wiec co
    > niby "mozna" sciagaca nie udostepniac z p2p?

    mozna sciagac kazdy utwor - po za oprogramowaniem - na wlasny uzytek, jednak
    nie wolno udostepniac
    chyba ze otrzymales taka zgode .

    P.

  • 3. Data: 2006-01-09 11:00:54
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No dobrze wiec sytuacja tak ze w razie kontroli posiadam muzyke na mp3 i
    filmy divx a przeciez nie koniecznie musialem to sciagac przez p2p
    udostepniajac tez, a mimo to przeciez bede odpowiadal ze nielegalne kopie
    myzyki i filmow.
    Wiec gdzie sens sciagania , nawet nie udostepniajac skoro nie wolno posiadac
    kopi?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2006-01-09 11:17:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > myzyki i filmow.
    > Wiec gdzie sens sciagania , nawet nie udostepniajac skoro nie wolno

    gdzie znow nie wolno posiadac kopii, co ty za bzdury wypisujesz, mnie
    cytujesz? Mozna posiadac na uzytek wlasny sciagnieta nawet p2p, musisz
    jednak sie pklilnowac by tego nie udostepniac.
    Jezeli twoerdzisz ze cie ukaraja za 'nielegalne kompie muzyki i fimow' to
    podaj podstawe prawna, bo juz w kilku watkach - bardzo dlugich- wiele osob
    przedstawialo dowod przeciwny (konkretne art)

    P.

  • 5. Data: 2006-01-09 11:20:29
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jacek23" <j...@p...pl> naskrobał/a w

    > Mowie o sciaganiu kopi mp3 i divx dokladnie z p2p, nie posiadajac
    > orginalu wlasnego, bo jaki bylby sens sciagania z p2p jesli posiadam
    > orginal...

    Łatwiej i szybciej można coś znaleźć i włączyć.

  • 6. Data: 2006-01-09 11:25:13
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Mowie o sciaganiu kopi mp3 i divx dokladnie z p2p, nie posiadajac orginalu
    wlasnego, bo jaki bylby sens sciagania z p2p jesli posiadam orginal....
    zadnego sensu przeciez moge sobie sam zrobic kopie z wlasnego orginalu.
    Chodzi o sciaganie i posiadanie kopi ale bez posiadania orginalu i bez
    udostepniania.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 7. Data: 2006-01-09 11:28:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Mowie o sciaganiu kopi mp3 i divx dokladnie z p2p, nie posiadajac orginalu
    > wlasnego, bo jaki bylby sens sciagania z p2p jesli posiadam orginal....

    ja tez

    > zadnego sensu przeciez moge sobie sam zrobic kopie z wlasnego orginalu.
    > Chodzi o sciaganie i posiadanie kopi ale bez posiadania orginalu i bez
    > udostepniania.

    tak o to chodzi

    P.

  • 8. Data: 2006-01-09 17:58:31
    Od: ZauraK <n...@n...none>

    Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > Przeciez posiadac np. mp3 czy filmow skopiowanych tez nie mozna, wiec co
    > niby "mozna" sciagaca nie udostepniac z p2p?
    Nie ekscytuj się tak - Jak siągasz na p2p to jednocześnie udostępniasz
    ściągany materiał.

    ZauraK

  • 9. Data: 2006-01-09 18:05:40
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Zle mnie zrozumiales, p2p to przyklad, chodzi mi o samo posiadanie bo wkoncu
    metody pozyskania muzyki i divx sa rozne.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 10. Data: 2006-01-09 19:26:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "ZauraK" <n...@n...none> napisał w wiadomości
    > Nie ekscytuj się tak - Jak siągasz na p2p to jednocześnie udostępniasz
    > ściągany materiał.

    mozez tak ustawic by nie udostepniac