    From: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: garaz / miejsce parkingowe w spoldzielni
    Date: Mon, 20 Jan 2003 14:36:49 +0100
    Sender: z...@p...onet.pl@plus204.polkomtel.com.pl

    Witam

    6 lat temu podpisalem umowe z mala spoldzielnia na budowe mieszkania
    wraz z zobowiazaniem sie do najmu miejsca postojowego w garazu.
    Spoldzielnia miala swoje problemy z zadluzeniem budowa byla na rok
    zatrzymana, mieszkanie oddano 2 lata temu a ostateczne rozliczenie
    zrobiono 3 miesiace temu. W koncu udalo sie podpisac akt notarialny na
    mieszkanie i zalozyc wspolnote.

    Garazu oczywiscie nie wybudowano do tej pory mimo wplacenia pelnego
    wkladu. Mimo tego ze do kazdego mieszkania byl obowiazek wykupienia
    miejsca w garazu w cudowny sposob rozmnozyly sie miejsca postojowe
    oczywiscie tansze - 9 tys ktore byly przydzielane tym ktorzy wiedzieli.

    Od 2 lat korzystamy z takiego miejsca postojowego ale Sp-nia zaczyna sie
    znow zabierac za budowe garazu i wzywa do doplat - bylo 18.5 teraz ponad
    22 tys za "miejsce postojowe " rozniace sie od tego na zewnatrz tylko
    dachem bo scian bocznych nie ma.

    Wiaze nas ze spoldzielnia umowa najmu w ktorej jest paragraf o
    niemozliwosci jej rozwiazania !!!

    Mam zamiar zglosic wniosek o przeksztalcenie umowy najmu miejsca
    postojowego w garazu na umowe najmu zwyczajnego miejsca. Wstepnie
    odpowiedziano mi na nie bo brakuje miejsc. Ale wole juz zostawiac dalej
    samochod niz placic za kiepskie miejsce postojowe rownowartosc mojego
    samochodu. Czy spoldzielnia - jestem juz czlonkiem wspolnoty moze mnie
    dalej zmuszac do wykupienia garazu ? Co robic w takiej sytuacji.

    Pozdrawiam
    Zonzi