  • 1. Data: 2002-11-21 10:07:32
    Temat: fundusz emerytalny - przedawnienie
    Od: m...@b...pbks.USUN.pl

    witam.

    poradzcie co powinienem zrobic zeby moje skladki nie ulegly
    przedawnieniu

    w moim przypadku kasa nie wplywala do II filara bo
    bo jakis jelop zle przepisal dane z umowy spisanej ze mna do systemu

    czyli ja mam umowe dobrze spisana natomiast dlugi czas
    nie dostawalem skladek bo misie z II filara mieli w systemie zle dane

    wyslalem do nich pismo - ze dwa lata temu zeby zmienili u siebie dane i
    wyrownali mi straty poniesione z ich winy
    odpisali ze sprawa zostanie wyjasniona i zostane poinformowany i....
    echo

    czy moge cos zrobic zeby ich pogonic? i jesli nie pogonie to czy sprawa
    zostanie przedwniona?

    pozdrawiam