    From: "bumel" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: frajerom smierc
    Date: Mon, 26 Apr 2004 16:25:45 +0200

    bralem kredyt w ptf - jak to zwykle przy zakupie samochodu
    sa dziesiatki rzeczy, ktore trzeba uwzgledniac i nie jest to z reguly
    jedno machniecie dlugopisem. Okazuje sie, ze po trojstronnym
    uzgodnieniu kredytu, okresu ratalnego, ubezpieczenia pojazdu
    itp. w umowie znalazl sie wpisany dyskretnie pod dane mojego
    sprzedawcy przelew na sume paruset zlotych na jeszcze jedno
    konto - ubezpieczenie na zycie. Ja nie wystepowalem z taka
    inicjatywa, przedstawicielka PTF mi o tym nie powiedziala
    i jakkolwiek wszystko pozostale sie zgadzalo z tym co uzgodnilismy
    to wprowadzila taki zapis, ktroy wogole przedmiotem umowy
    nie byl. Stal sie nim dopiero z chwila kiedy to podpisalem i sam
    sobie moge pluc w brode. Ale tak sie zastanawiam na przyszlosc
    czy z chwila kiedy przed podpisaniem stwierdzilbym, ze wpisano
    mi do umowy dodatkowy przelew na cos na co sie nie godzilem
    i czego ze mna nikt nie uzgadnial to moglbym to zglosic na policje
    (np. przy nastepnym autku, gdybym kupowal na kredyt) ?
    wlasnie jako co ? usilowanie kradziezy ? wyludzenia ? jak
    to kwalifikowac poza nabijaniem w butelke frajerow, ktorzy nie
    czytaja kilku stron z dokladnoscia co do linijki ?