    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: formularz P - pozew
    Date: Wed, 23 Aug 2006 19:40:37 +0200

    Hello,

    Właśnie wypełniam formularz P i mam pytanie: Czym różnią się pola "1.
    wartość przedmiotu sporu" i "6.1 - żądana kwota"?
    Zgodnie z art. 20 KPC do wartości przedmiotu sporu nie wlicza się
    należnych odsetek. A jak to jest w przypadku żądanej kwoty? Czy mam
    wyliczyć odsetki na dzień wniesienia pozwu i w polu 6.1 wpisać
    odpowiednią kwotę powiększoną o odsetki? Czy też mam w obu polach wpisać
    to samo, a odsetki już sąd sobie sam policzy na podstawie tego, co
    wpiszę w polu "6.1 - kwota lub kwoty, od którychnaliczane mają być odsetki"?

    Pytanie dodatkowe - w jaki sposób na formularzu P mogę zażądać
    skapitalizowania odsetek i naliczania odsetek od zaległych odsetek od
    dnia wniesienia powództwa? Czy w ogóle mogę to zrobić?

    --
    Przemyslaw Kwiatkowski [Micha], m...@f...org.pl, 2:480/127@FidoNet
    SMS# +48 601 238089, GPG: 2CA0 F353 85FD B0F1 1BD4 73D7 F85D 2717

    "Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced."
    (c) Gregory Benford