  • 1. Data: 2004-12-07 14:04:41
    Temat: formularz KRS...ZK czy WK? oraz organizacja pozytku publicznego
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Witam,

    Zglaszam do sadu rejestrowego wybor nowego zarzadu i nowej komisji
    rewizyjnej stowarzyszenia.
    Starym skonczyla sie kadencja, wiec dokonano wybory nowych osob. Czesc osob
    (lacznie z prezesem)
    zachowalo swoje funkcje, czesc osob jest nowych (zastapily stare).

    Czy zglaszam dane calego zarzadu i komisji rewizyjnej na formularzu zmian
    (KRS-ZK) czy wstepnym (KRS-WK).

    I czy jesli prezes zachowal swoja funkcje nie ujmuje go w formularzu tzn.
    ujmuje tylko zmiany w skladzie zarzadu, komisji rewizyjnej?
    De iure jednak caly zarzad i komisja jest nowa, tylko niektore osoby wybrane
    ponownie...

    Mam jeszcze pytanie zwiazane z nadaniem statusu organizacji pozytku
    publicznego.

    Mozna spotkac sie z informacja ze dobrze zlozyc do KRS (bo ustawowo nie
    wymagane) oswiadczenie zarzadu
    ze "nie zachodza przeslanki" z art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o
    organizacjach poz. publ. i wolontariacie.
    Taka informacje jest np na stronie sadu w Rzeszowie
    http://www.rzeszow.so.gov.pl/krs_opp.html

    Wg mnie skladanie oswiadczenia ze "nie zachodza przeslanki" ze
    wzmiankowanego artykulu jest co najmniej dziwne
    zeby nie powiedziec bez sensu.
    Jesli ktos zna ten problem prosze o wypowiedz :)

    pozdrawiam serdecznie
    Mateusz Droba