  • 1. Data: 2003-12-01 16:27:56
    Temat: nepotyzm
    Od: "FiDeL" <k...@u...poczta.onet.pl>

    Czy jest w prawie polskim przepis stanowiący o zatrudnianiu przez
    kierownictwo organizacji samorządowych członków swojej rodziny?
    Mój przypadek:
    Świadczę usługi informatyczne w pewnym Ośrodku Pomocy Społecznej - umowa
    zlecenia
    Kierownik ośrodka od przyszłego roku postanawia zatrudnić członka swojej
    rodziny również w ramach umowy zlecenia, rezygnując z moich usług.
    Pytanie: czy może?
    Jak dotąd nie słyszałem aby narzekano na moje usługi, uważam że jestem dobry
    w tym co robię.

  • 2. Data: 2003-12-01 18:48:30
    Temat: Re: nepotyzm
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Niestety może, o ile te usługi nie wymagają procedury zamówień
    publicznych.