  • 21. Data: 2011-05-12 07:10:17
    Temat: Re: firma chce nas wmanewrować w sobotę w pracy
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 May 2011 08:35:53 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > czyli piekarz

    Jeśli pracuje się w piekarni ;-)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2011-05-12 11:53:16
    Od: anonimowy tchórz <a...@d...pl>

    > Nie. To jest pytanie. Pytanie: co chcesz osiągnąć powołując
    > się na owe przepisy?

    Chcę osiągać: 1.znanie 2. rozumienie 3. interpretowanie przepisów (na
    zadanym przykładzie).

    Oby ponowne postawienie tego samego pytania nie zaczęło nabierać
    charakter spamu: czy sobota typowo (bez ustalenia tegoż w kontrakcie) w
    stosunku pracy jest dniem wolnym w rozumieniu art 151 (3)?

  • 23. Data: 2011-05-12 13:28:12
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "anonimowy tchórz" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > czy sobota typowo (bez ustalenia tegoż w kontrakcie) w stosunku pracy jest
    > dniem wolnym w rozumieniu art 151 (3)?
    Nie.
    Ale tu nie o to chodzi, tchórzu anonimowy.
    Tu chodzi o to, że sobota byłaby 6-tym dniem pracy w opisanym tygodniu.

    --
    Jotte