  • 11. Data: 2004-09-27 13:13:16
    Temat: Re: fałszywy dokument - czy konieczna policja?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004, lechu wrote:
    [...]
    >+ ostatnie pytanie. Czy jak zatrzymali ten dokument, to czy muszą pracownicy
    >+ kolei wystawić jakies pokwitowanie, jakiś "papier", że zatrzymali taką a taką
    >+ legitymację, bo było podejrzenie że została sfałszowana

    *Sądzę* że jakiś przepis (prawa przewozowego pewnie) wymaga, we wszystkich
    widzianych regulaminach (tak, czytam, szczególnie jak w autobusie wisi
    mi takie cóś przed nosem... ;)) było "za wydaniem pokwitowania" albo
    podobnie :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-09-27 21:57:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lechu" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zatrzymanie tylko za pokwitowaniem. Bez tego, to po prostu kradzież lub
    przywłaszczenie.

  • 13. Data: 2004-09-28 13:51:41
    Od: "lechu" <l...@o...pl>

    > Zatrzymanie tylko za pokwitowaniem. Bez tego, to po prostu kradzież lub
    > przywłaszczenie.

    ok, dzięki, to teraz już chyba wszystko jest dla mnie jasne.
    pozdrawiam
    lechu