  • 1. Data: 2004-09-21 19:17:29
    Temat: kłopot z lokatorem
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Wynająłem 2-pokojowe mieszkanie (nieletniego syna) własnościowe,
    spółdzielcze.
    Znając przepisy o ochronie lokatorów spisałem umowę na wynajęcie jedynie
    jednego, mniejszego pokoju.
    No i okazało sie niestety, że miałem dobre przeczucie,- baba zaprzestała
    opłacania czynszu, i butnie odgraża się, że
    trudno bedzie mi ją wyrzucić (bo niby bezrobotna).
    Do mieszkania (całego) sprowadziła męża (jego zamieszkanie jest niezgodne z
    umową), 5 psów i meble. Sąsiedzi na nich sie
    skarżą,-zakłócają spokój. Oboje mają meldunki w innym mieszkaniach (mąż w
    mieszkaniu do którego ma prawo, a gdzie mieszka
    jego b. żona), ona wraz z matką.
    Zamierzam, oprócz pisemnego wypowiedzenia jej umowy najmu ( zastrzegłem 1
    miesięczny termin) wejść z wynajętymi
    ochroniarzami (bo policja chyba się w to mieszać nie będzie) i zamknąc drzwi
    do większego pokoju, a jej meble zatrzymac
    jako zastaw zapłaty.
    Spodziewam się awantury (bo baba chroniona jako bezrobotna niby - a pracuje
    jako wróżka :)) a on -pijaczek, emeryt b.
    wojskowy.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej nazwy
    "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp"

  • 2. Data: 2004-09-21 19:33:48
    Temat: Re: kłopot z lokatorem
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    no i ... ?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-09-21 19:47:27
    Od: "PAwel" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    rezist.com wrote:
    > no i ... ?

    Tez chce spytac: "no i.." ale a propos Twojej strony z sygnaturki, tj.
    http://rezist.com/- jedyny efekt to "nie masz uprawnien do ogladania tej
    strony"...:)

    A odnosnie tematu to chcialbym uslyszec opinie dyskutantów nt. proponowanego
    przeze mnie dzialania.

    --
    Przy odpowiedzi bezposrednio do mnie, w adresie uzyj zamiast pelnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 4. Data: 2004-09-22 13:09:27
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    PAwel wrote:

> [...]
    > strony"...:)
    >
    > A odnosnie tematu to chcialbym uslyszec opinie dyskutantów nt. proponowanego

    To jej jeszcze skarbówkę naślij po wróżbę :) Dojdzie zarobkowanie na
    czarno bez zgłoszenia działalności i wyłudzanie zasiłku.

    A tak poważnie: Czemu nie z Policją tylko z ochorniarzami ? Jakby mi się
    ktoś w moim własnym domu zamknął i nie chciał wyjść to bym wezwał
    Policję a nie kolegów.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 5. Data: 2004-09-22 17:07:56
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Asmodeusz wrote:

    (...)

    > A tak poważnie: Czemu nie z Policją tylko z ochorniarzami ? Jakby mi
    > się ktoś w moim własnym domu zamknął i nie chciał wyjść to bym wezwał
    > Policję a nie kolegów.

    Z powodu ogromnej :) ochoty policji do tego typu interwencji:((.

  • 6. Data: 2004-09-25 21:13:15
    Od: " demagogia" <d...@g...pl>

    PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał(a):

> [...]
    > Spodziewam się awantury (bo baba chroniona jako bezrobotna niby - a pracuje
    > jako wróżka :)) a on -pijaczek, emeryt b.
    Zaczynamy od początku. Czy umowa najmu została zgłoszona do US? Zapłaciłeś
    podatek? Dalej. Zbieraj dokumenty do sprawy sądowej: zakłócanie spokoju,
    skargi sąsiadów (pisemne), żądaj na piśmie spłaty czynszu, zamknij drugi pokój
    na wszelkie możliwe kraty i kłódki (oczywiście meble lokatora wystaw na
    zewnątrz tego pokoju). Uprzykrzaj babie życie na wszelkie możliwe sposoby. Do
    każdej awantury i pyskówki wzywaj policje (bierz od nich odpis raportu o
    interwencji). To są działania do których sąd się nie przyczepi (wg sądu
    lokator zawsze ma rację, ma prawa, nie ma obowiązków). Proponowane przez
    Ciebie rozwiązania siłowe są bardziej efektowne i mogą być bardziej efektywne.
    Chyba, że lokatorka pójdzie do sądu na skargę. Rozstrzygnięcia takich spraw
    zależą od preferencji sędziego. Jeden lubi właścicieli, reszta lokatorów.
    Dobrze jeśli będziesz mógł udowodnić jej sposób zarobkowania jako wróżki
    (typowa działalność gospodarcza). To tyle na razie. Napisz jak się rozwinie ta
    sprawa.