  • 1. Data: 2004-09-21 18:51:41
    Temat: Czy moga mnie powolac do wojska jesli prowadze DG?
    Od: "AgaS" <g...@b...pl>

    Nie mam ochoty stracic tego wszystkiego na co tyle pracowalem.
    Teraz sie troche obawiam bo taki "bilecik" moze mi grozic.
    Moja firma ciagle sie rozwija a ja teraz boje sie ze to wszystko pojdzie w
    diably.
    Moze ktos wie jak to jest? Prosze o rady.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-21 19:15:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AgaS wrote:

    > Moja firma ciagle sie rozwija a ja teraz boje sie
    > ze to wszystko pojdzie w diably.

    Niestety - ta banda kretynów urzędująca w cyrku na Wiejskiej uważa, że
    Polsce bardziej się przyda marny żołnierz z przymusu, niż przedsiębiorca
    dający miejsca pracy i realny dochód dla państwa.

    > Moze ktos wie jak to jest? Prosze o rady.

    Zapisz się na jakieś studia dzienne. Jak nie będziesz chodził, to
    prędzej czy później wywalą (najpóźniej po pierwszej sesji) ale najakiś
    czas spokój.

    Albo znajdź sobie jakąś ciekawą chorobę.

    A w ogóle to poszperaj w archiwum i ogólnie w internecie - sporo jest
    informacji na ten temat.

  • 3. Data: 2004-09-21 19:42:15
    Od: "Marcin Got" <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zapisz się na jakieś studia dzienne.

    albo na jakies tanie zaoczne, gdzie maja malo chetnych i ciezko jest
    wyleciec

    --
    Marcin Got
    http://prace.civ.pl

  • 4. Data: 2004-09-22 04:15:38
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 wrz o godzinie 21:15, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]

    Ustanowienie pełnomocnika na czas oznaczony?

    > Niestety - ta banda kretynów urzędująca w cyrku na Wiejskiej uważa, że
    > Polsce bardziej się przyda marny żołnierz z przymusu, niż przedsiębiorca
    > dający miejsca pracy i realny dochód dla państwa.

    Gdzie wyczytałeś w poście pytającego że zatrudnia pracownika i generuje
    dochody Państwa? Skąd wiesz ilu, i czy wogóle zatrudnia pracowników?
    Może jego firma ma takie koszty że odprowadza raptem miesięcznie po parę
    złotych podatku i parę złotych VATu - więc jaki z tej firmy jest płatnik?

    Temat z obowiązkową służbą wojskową i /przedsiębiorcami/ był nie raz
    poruszany. ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2004-09-22 05:42:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Ch. wrote:

    > Gdzie wyczytałeś w poście pytającego że zatrudnia pracownika i generuje
    > dochody Państwa? Skąd wiesz ilu, i czy wogóle zatrudnia pracowników?

    Przynajmniej jednego - siebie.

    > Może jego firma ma takie koszty że odprowadza raptem miesięcznie po parę
    > złotych podatku i parę złotych VATu - więc jaki z tej firmy jest płatnik?

    Latając w kamaszach będzie odprowadzać więcej? Poza tym zapominasz
    jeszcze o dochodach do budżetu generowanych przez jego jako konsumenta
    oraz o ogólnym pozytywnym wpływie na gospodarkę.

    > Temat z obowiązkową służbą wojskową i /przedsiębiorcami/ był nie raz
    > poruszany. ;)

    Dlatego odesłałem do archiwum...

  • 6. Data: 2004-09-22 06:37:27
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 22 wrz o godzinie 07:42, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przynajmniej jednego - siebie.

    Pytający nie jest w tym przypadku pracownikiem, tylko osoba prowadząca
    działalność gospodarczą.

    > Latając w kamaszach będzie odprowadzać więcej?

    Nie powiedziałem że więcej. Za to spełni konstytucyjny obowiązek samca. ;)

    > Poza tym zapominasz jeszcze o dochodach do budżetu generowanych przez jego jako
    konsumenta
    > oraz o ogólnym pozytywnym wpływie na gospodarkę.

    Jako konsumenta to spotkało miliony polaków w poprzednich latach/dekadach -
    i wyobraz sobie że w wojsku nadal będzie musiał wsadzić coś do gęby, będzie
    musiał posprzątać, otrzyma ubranie itp itd - wiesz ile to jest pracy dla
    całej gospodarki? Wiele zakładów istnieje tylko dla produkcji czysto
    wojskowej, szyją mundurki, buty, kamizelki itp itd ..... ;)

    _Każda_ sytuacja ma swoje dobre i złe strony - pobór do wojska także ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany