  • 1. Data: 2003-07-15 20:37:16
    Temat: faktury
    Od: onet <o...@t...pl>

    Czy jest jakiś termin od chwili zakupu, w którym mozna dopominać się
    wystawienia faktury? Firma wystawia faktury na życzenie klienta, ale nie
    podaje terminu. Czy np. po dwóch miesiącach od chwili zakupu mam prawo
    domagać się faktury, o którą wcześniej nie prosiłam?

    olga

  • 2. Data: 2003-07-17 19:39:18
    Temat: Re: faktury
    Od: Robal <b...@w...plinvalid>

    w <news:bf1olg$262$1@news.onet.pl>
    onet napisał(a):

> [...]
    > klienta, ale nie podaje terminu. Czy np. po dwóch miesiącach od
    > chwili zakupu mam prawo domagać się faktury, o którą wcześniej nie

    Mozliwosc wystawienia faktury z wsteczna data sprzedazy, istnieje tylko
    do 7 dnia nowego miesiaca po miesiacu w ktorym nastapila sprzedaz.

    Pozdrawiam,

    --
    Robal bob67(at)wp.pl

    current: Tempra 95 1.6
    former: CC700 94

    Honda ad: "Isn't it nice ... that things ... just work"

  • 3. Data: 2003-07-17 20:10:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Mozliwosc wystawienia faktury z wsteczna data sprzedazy, istnieje
    tylko
    > do 7 dnia nowego miesiaca po miesiacu w ktorym nastapila sprzedaz.

    A art 87 ordynacji anulowano już?
    Do trzech miesięcy nie mogą odmówić.

  • 4. Data: 2003-07-18 08:58:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Robal" <b...@w...plinvalid> napisał w wiadomości
    > w <news:bf1olg$262$1@news.onet.pl>

    > Mozliwosc wystawienia faktury z wsteczna data sprzedazy, istnieje tylko
    > do 7 dnia nowego miesiaca po miesiacu w ktorym nastapila sprzedaz.

    Niektorre markety zakleily juz te bzdurne napisy....
    Dla osob fizycznych zgodne z ordynacja podatkowa...

    Oczywisce trzeba miec oryginalparagonu fiskalnego.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-07-18 18:48:51
    Od: Robal <b...@w...plinvalid>

    > A art 87 ordynacji anulowano już?
    > Do trzech miesięcy nie mogą odmówić.

    Przepraszam za wprowadzenie w blad. Na szczescie grupowicze wykazali
    czujnosc i sprostowali odpowiedz.

    --
    Robal bob67(at)wp.pl

  • 6. Data: 2003-07-18 19:42:52
    Od: onet <o...@t...pl>

    onet wrote:

> [...]
    > podaje terminu. Czy np. po dwóch miesiącach od chwili zakupu mam prawo
    > domagać się faktury, o którą wcześniej nie prosiłam?

    Dziekuję serdecznie za odpowiedzi :)