  • 41. Data: 2002-08-18 13:17:02
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Michał Cieślicki wrote:

    > Może wyraziłem się nie dość precyzyjnie. Chodzi o atakowanie ludzi,
    > którzy walczą z głupotą experta, a konkretnie o rafa, który imho
    > ma prawo mieć mu pewne rzeczy za złe.

    A w którym momencie atakowałem kogokolwiek???

    > Więc skąd atak na rafa?

    jaki atak????

    > Ponieważ dyskusja o expercie jest poza moim kręgiem zainteresowań,
    > ze swojej strony proponuję eot.

    No tak.
    Napierw przypisujesz mi cudze albo zmyślone zachowania, potem EOT.
    Sprytne, choć IMO prymitywne.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 42. Data: 2002-08-18 13:24:06
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Krzysztof <k...@a...mail.ru> quotation:
    > A w którym momencie atakowałem kogokolwiek???

    ajli7v$kdm$...@n...onet.pl

    Na jaką grupę nie zajrzeć, w każdym dopatrujesz się Experta, śledzisz
    go, cytujesz jego wypowiedzi.
    Zastanów się skąd u Ciebie ta obsesja???

    To nie jest atak o krytyka czyjegoś działania?

    > No tak.
    > Napierw przypisujesz mi cudze albo zmyślone zachowania, potem EOT.
    > Sprytne, choć IMO prymitywne.

    Do monentu aż wyjaśnimy pewne nieścisłości możemy go kontynuować.
    Nie lubię sytuacji niejednoznacznych, a ta z pewnością do takich należy.

    --
    Michał Cieślicki PLD/GNU Linux User
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh

  • 43. Data: 2002-08-18 13:45:54
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Wojciech wrote:
    > Bo ja wiem ...
    [..]
    > Akceptujesz, ze ktos elegancko cie robi w konia ?
    > Bo ja mimo wszystko czuje pewien dyskomfort ...

    Oczywiście, że nie. Dlatego też miałem z nim ostre ścięcia,
    ale trzymałem się merytorycznych zagadnień. To, że Expert jest
    jaki jest nie znaczy, że trzeba się samemu zachowywać wobec niego
    jak ostatnia szmata.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 44. Data: 2002-08-18 13:47:58
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Michał Cieślicki wrote:
    > Przeczytaj sobie o wyczynach experta i Arnolda Bu., postaw się w
    > sytuacji osób, którym oni zaszkodzili, a później zastanów się, [..]

    Mam nadzieję, że niezwłocznie odszczekasz swoje oszczerstwo pod moim
    adresem? Czy też wolisz je udowadniać w sądzie?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 45. Data: 2002-08-18 13:49:10
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    begin Elita.pl <b...@e...pl> quotation:

    > Mam nadzieję, że niezwłocznie odszczekasz swoje oszczerstwo pod moim
    > adresem? Czy też wolisz je udowadniać w sądzie?

    Nie rozśmieszaj mnie.

  • 46. Data: 2002-08-18 13:53:09
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Sun, 18 Aug 2002 15:47:58 +0200, Elita.pl wrote:

    > Mam nadziej?, ?e niezw?ocznie odszczekasz swoje oszczerstwo pod moim
    > adresem? Czy te? wolisz je udowadniaae w s?dzie?

    Panowie,
    wiecej luzu ...

    bo bedziemy w nieskonczonosc dyskutowali bez zadnego sensu,

    --
    Wojciech

  • 47. Data: 2002-08-18 13:57:26
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Wojciech wrote:
    > Panowie, wiecej luzu ...
    > bo bedziemy w nieskonczonosc dyskutowali bez zadnego sensu,

    Przedmówca wykazał już nadmiar luzu używając mojego nazwiska
    i rzucając publicznie kalumnią.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 48. Data: 2002-08-18 13:58:07
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Michał Cieślicki wrote:
    > Nie rozśmieszaj mnie.

    Uważasz, że Ciebie nie obowiązują zasady i prawo?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 49. Data: 2002-08-18 14:00:02
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> quotation:

    > Przedmówca wykazał już nadmiar luzu używając mojego nazwiska
    > i rzucając publicznie kalumnią.

    O tym mówisz:?

    #v+
    Przeczytaj sobie o wyczynach experta i Arnolda Buzdygana, postaw się w
    sytuacji osób, którym oni zaszkodzili, a później zastanów się, czy nie
    mają racji w swoim postępowaniu.
    #v-

  • 50. Data: 2002-08-18 14:01:31
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> quotation:
    > Uważasz, że Ciebie nie obowiązują zasady i prawo?

    Jak każdego. Do czego zmierzasz? Wypierasz się tego co zostało tak
    dokładnie udokumentowane? Czeka nas kolejna wojna arnoldowa; sequel
    twojego popisu z pl.news.admin z początku zeszłego roku?