  • 21. Data: 2010-12-03 23:45:25
    Temat: Re: energia elektryczna na wlasne potrzeby
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Nov 2010, Roman Rumpel wrote:

    > Przeoczyłeś paragraf 9 rozporządzenia w sprawie zwolnień

    Dzięki. Narobili tych przepisów...

    No to zaraz - jak pijany rowerzysta wytwarza prąd dynamem, to
    znaczy że już oakcyzowane... ;) (wiem, dobra, ten megawat czy
    tam ile limitu i tak działa :), ale chodzi o zasadę :))

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2010-12-03 23:55:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Nov 2010, Jacek_P wrote:

    > Każda inna forma energii jest przetworzona, już 'oakcyzowana'
    > i kolejnej akcyzie nie podlega.

    Pytałem o przepis.
    Roman wskazał przepis o zwolnieniu więc już wiem, ale "każda forma
    oakcyzowania" wymieniona w ustawie *nie* obejmuje skrzyżowania "wyrobów
    energetycznych" i "energii"!
    Wytwarzanie "wyrobów" (np. paliw) z "wyrobów" tak, ale już konwersji
    ("wyrobów" na "energię") Wysoki Sejm nie dopisał do listy :]
    Kombinacja zwolnień "jedno w ustawie drugie w rozporządzeniu" powoduje
    zaś, że zaczynam się zastanawiać czy, gdzie i po co został ukryty "hak" :>
    (oparty o zasadę lex superior derogat legi inferiori rzecz jasna)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2010-12-04 11:57:03
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > ("wyrobów" na "energię") Wysoki Sejm nie dopisał do listy :]

    tak mi się przypomniało:

    <seth> przetłumaczysz mi tekst?
    <Phaet> ok wal
    <seth> "ty pierdolony chuju z tą swoją pierdoloną bandą pojebów"
    <Phaet> to będzie tak...
    <Phaet> "Szanowny marszałku, wysoka izbo"
    <seth> lol chodziło mi na angielski :D

    Icek