  • 1. Data: 2003-04-11 23:03:57
    Temat: elektroniczne czynności prawne, podpis elektronicz
    Od: micz<m...@p...onet.pl>

    piszę (hmm.. staram się ;) pracę magisterską dot. ELEKTRONICZNEGO
    AKTU NOTARIALNEGO - mam problemy z dotarciem do materiałów,
    może ktoś wie gdzie znajdę strony, info, opracow, itp, itd .. z tego
    zakresu ??

    . a może dot. złożenia oświadczenia woli przy zastosowaniu
    elektronicznego nośnika informacji ??

    z góry wielkie podziękowania

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-04-12 08:38:21
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "micz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakresu ??
    >
    > . a może dot. złożenia oświadczenia woli przy zastosowaniu

    Jesli Cie interesują szczegóły technologii to Ci mogą pomoc.
    Vizvary

  • 3. Data: 2003-04-14 11:36:08
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

    "micz" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > AKTU NOTARIALNEGO - mam problemy z dotarciem do materiałów,
    > może ktoś wie gdzie znajdę strony, info, opracow, itp, itd .. z tego

    http://www.vagla.pl/publikacje.htm
    http://www.vagla.pl/podpis/
    Pozdrawiam
    v.