  • 1. Data: 2003-04-11 20:36:24
    Temat: Problem z dłużnikiem :(
    Od: "FumFel" <f...@w...pl>

    Witam.
    Niewiem czy na dobrą grupę piszę ale to dotyczy prawa więc chyba OK.Otuż mam
    problem z odzyskaniem kasy od kolesia.A było tak.Miałem na sprzedaż 256
    pamieci elixir DDR i hub 5-cio portowy.Łącznie miałem za to dostać 190
    zł.Ofkorz on to wzioł i sprzedał, ale kasy nie dostałem.Najpierw mówił że
    koles sie nie pokazuje (jakis inny co mu dał te pamięci) i kasy niema, potem
    że go policja złapała i takie tam.W końcu powiedział że mi odda jak dostanie
    kroniówke.Mineło 2 miesiaca a ja dalej niemam kasy.Co mam zrobić?Czy jest
    jakis sposób prawny na to?Nie było zadnej umowy ale mam kilku świadków na to
    że dałem te części mu.Jego ojciec też wie o wszystkim i się pytał co się
    dzieje, ale na tym się skończyło.Niewiem co zrobić z tym kolesiem.190zł to
    nie jest wcale małą suma jak dla mnie i chciał bym ja odzyskać.Poradzcie
    coś!
    Pozdro

    PS.nie znam się na wypłątach zasiłków ale z tego co mówił ten koleś to miał
    odebrać zasiłek 8-smego a poszedł po zasiłek 9- tego i juz nie dostał.Tak
    mówił ale czy to prawda?Że jak jeden dzień się spuźnisz to juz nie dają
    zasiłku?Jak to jest?
    Dzięki

  • 2. Data: 2003-04-11 23:07:34
    Temat: Re: Problem z dłużnikiem :(
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "FumFel" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odebrać zasiłek 8-smego a poszedł po zasiłek 9- tego i juz nie dostał.Tak
    > mówił ale czy to prawda?Że jak jeden dzień się spuźnisz to juz nie dają

    Często walczxe z nieuczciwymi płatnikami. Musisz poszukać w sieci dobrych
    rad jak nękać dłużnika. KIlka z nich:
    1. codziennie przypominać sie aż do znudzenia
    2. robioć to w miarę przy świadkach żeby mu głupio było
    3. jak obiecał że miał zapłącić np. 8. to dziewiątego solidnie publicznie go
    z twego rozliczyć i zapytać o usprawiedliwienie
    4. nie darować przypadkiem - on na to liczy

    Icek

  • 3. Data: 2003-04-12 11:37:12
    Od: "FumFel" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    go
    > z twego rozliczyć i zapytać o usprawiedliwienie
    > 4. nie darować przypadkiem - on na to liczy

    Dzięki za rady, co do 4 rady to napewno nie :) .
    Do reszty sie przystosuje i zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Pozdro