  • 1. Data: 2009-05-19 18:07:16
    Temat: egzekucja komornicza
    Od: Piotr Wójcicki <drak99@na_gmailu.cos>

    Witam,
    Otrzymalem wyrok z sadu, wydany w trybie zaocznym zawierajacy rygor
    natychmiastowej wykonalnosci, zasadzajacy na moja rzecz pewna kwotę
    pieniedzy od pozwanego przeze mnie delikwenta.

    Teraz mam dylemat co z tym dalej zrobic. Moge isc z tym do komornika,
    jednak tak na prawde nie mam pojecia jakim majatkiem dysponuje dluznik.
    Wiem gdzie mieszka, wiec moge jedynie napisac, zeby egzekwowal z tego co
    znajdzie w mieszkaniu. Czy to ma jakis sens ?

    Czy moze lepiej od razu wynajac firme windykacyjna, ktora z tego co sie
    orientuje posiada detektywow i na pewno wieksze mozliwosci odnalezienia
    majatku do egzekucji niz ja.

    Prosze o porade w tej sprawie.
    Pozdrawiam
    Piotr Wójcicki

  • 2. Data: 2009-05-19 18:54:38
    Temat: Re: egzekucja komornicza
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr Wójcicki pisze:
> [...]
    > Wiem gdzie mieszka, wiec moge jedynie napisac, zeby egzekwowal z tego co
    > znajdzie w mieszkaniu. Czy to ma jakis sens ?

    W ramach czynności komornik może - na Twój wniosek - trochę poszukać
    majątku dłużnika. Wysłać zapytanie do ZUS, US, zająć "na ślepo" konta w
    kilku popularnych bankach itp.

    > Czy moze lepiej od razu wynajac firme windykacyjna, ktora z tego co sie
    > orientuje posiada detektywow i na pewno wieksze mozliwosci odnalezienia
    > majatku do egzekucji niz ja.

    It's your choice.

    --
    Liwiusz