  • 1. Data: 2009-05-19 12:27:03
    Temat: Akt notarialny, spoldzielnia nie chce
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    Proszę o wyjaśnienie: jakie znaczenie ma akt notarialny
    kupna-sprzedaży spółdzielczego mieszkania własnościowego w postępowaniu
    o przeniesienie własności lokalu w odrębną własność. Mieszkanie kupiłam
    10 lat temu na rynku wtórnym. Spółdzielnia oświadczyła że mój akt
    notarialny nie jest im potrzebny. O co chodzi?

  • 2. Data: 2009-05-19 12:30:08
    Temat: Re: Akt notarialny, spoldzielnia nie chce
    Od: spp <s...@o...pl>

    Michal pisze:
> [...]
    > 10 lat temu na rynku wtórnym. Spółdzielnia oświadczyła że mój akt
    > notarialny nie jest im potrzebny. O co chodzi?

    Pewnie przed 10 laty przedstawiałeś im go więc jest dzisiaj zbyteczny?

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-05-19 13:20:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal wrote:
> [...]
    > 10 lat temu na rynku wtórnym. Spółdzielnia oświadczyła że mój akt
    > notarialny nie jest im potrzebny. O co chodzi?

    A gdzies po drodze nie bylas przyjmowana w poczet czlonkow spoldzielni i
    nie machnęlas im aktem notarialnym przed nosem?

  • 4. Data: 2009-05-19 16:45:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 May 2009 14:27:03 +0200, "Michal" <m...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >10 lat temu na rynku wtórnym. Spółdzielnia oświadczyła że mój akt
    >notarialny nie jest im potrzebny. O co chodzi?
    A notariusz nie wysyla do spoldzielni odpisu?

    WAM
    --
    wczasy z dziecmi nad morzem
    www.nadmorze.pl/wczasy-z-dziecmi-nad-morzem

  • 5. Data: 2009-05-20 12:47:27
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    Michal pisze:
> [...]
    > 10 lat temu na rynku wtórnym. Spółdzielnia oświadczyła że mój akt
    > notarialny nie jest im potrzebny. O co chodzi?

    Nie chce od Ciebie, bo ma. W momencie zakupu przez Ciebie dostali kopię.
    Nie zdziwiło Cię jak się wprowadzałaś że mieli Twoje dane, przysyłają Ci
    rozliczenia na Twoje nazwisko itd?:)

    Natomiast jeśli mieszkanie ma założoną Księgę Wieczystą to licz się z
    tym że mogą chcieć od Ciebie świeży (poniżej 3miesięcy) odpis, chyba że
    będą tak mili że sami go sobie wezmą z sądu.
    --
    MZ

  • 6. Data: 2009-05-20 12:52:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    MZ pisze:

    > Natomiast jeśli mieszkanie ma założoną Księgę Wieczystą to licz się z
    > tym że mogą chcieć od Ciebie świeży (poniżej 3miesięcy) odpis, chyba że
    > będą tak mili że sami go sobie wezmą z sądu.

    Raczej rzadko tego wymagają bo odpis z KW już w momencie wydania może
    być nieświeży. :(

    --
    spp