  • 1. Data: 2002-02-06 16:45:12
    Temat: Samochód z autokomisu
    Od: "HYHOL" <H...@w...pl>

    Witam
    18 01.02 kupilem w autokomisie samochód na raty jest to 3 letnie Seicento
    pieknie wygladalo ,zadbane itp. 2 dni temu byłem z nim w przegladzie i
    stwierdzono ze autko jest po wypadku 2 lakier itd bylem w szoku pojechalem
    do komisu ale powiedziano mi ze oni nie odpowiadaja za wady ukryte ,
    wlasciciel stwierdzil ze o niczym nie wiedzial . w umowie jest zaznaczone ze
    samochod nie posiada wad ukrytych itp.i jego wlasciciel zobowiazuje sie do
    zadoscuczynienia w razie ujawnienia wad technicznych i ukrytych . Czy mam
    szanse do odszkodowania ? gdzie mam sie zwrocic
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-07 17:22:00
    Temat: Re: Samochód z autokomisu
    Od: "HYHOL" <H...@w...pl>

    Witam
    Bylem u wlasciciela ktory powiedzial ze nic nie wie o tym ze auto bylo bite
    on kupil to auto 2 lata temu - tak twierdzil na pewno zmyslal bo dziwnie sie
    zachowywal .
    Czy mam mu bezposrednio zakomunikowac ze chce odszkodowanie czy sprawe oddac
    do sadu ? Wkomisie nie bylo nawet jak tego sprawdzic - brak najazdu auta nie
    mozna brac poza autokomis poza tym stwierdzili ze auto nie bylo bite . Co
    robic ?
    Pozdrawiam