    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: efekty uboczne remontu a odpowiedzialnosc wykonawcy
    Date: Sat, 16 Aug 2008 15:31:24 +0200

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > Niezbyt rozumiem, jak to wywynioskowales?

    Statystycznie i logicznie. Jeśli w całej kamienicy nawaliły
    tylko te dwa to moja hipoteza jest uprawniona. Oczywiście
    wymaga sprawdzenia, bo sytuacja jest bardziej złożona niż
    trzy linijki twojego posta.

    > Jakie znowu pytanie? MI, laikowi trodno ustalic taki zwiazek.
    > Rzeczoznawca, specjalista od piecykow, moglby cos takiego
    > stwierdzic/wyeliminowac.

    To go najmij. Jak będziesz miał dowód na związek *przyczynowy*
    między działalnościa ekipy remontowej a awarią piecyka to
    sytuacja będzie inna. Na razie sam stwierdzasz, że takiego
    dowodu nie masz.

    > Odnosze wrazenie, ze tutaj sytuacja jest troche inna.

    Będzie inna jak będziesz miał ww dowód. Na razie masz tylko
    zbieżność czasową czyli właściwie nic.