  • 21. Data: 2017-04-01 19:58:06
    Temat: Re: ePuap tylko SMS
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2017 o 11:02 re <r...@r...invalid> pisze:

    > Użytkownik "Trefniś"

    > W sumie sam mógłby się umalować, w dzisiejszych czasach pod znakiem
    > dżęder...
    > Telefon miałby jeszcze trudniejszy test.
    > ---
    > Co ma piernik do wiatraka ? Tu chodzi o rozpoznanie osoby a nie jej
    > płci. Jakkolwiek ciągle dziwię się, że ktokolwiek/gdziekolwiek pyta się
    > o płeć jakby to mogło cokolwiek warunkować.

    Bo kobiety (jakie ma znaczenie, czyś chłop?) mają słabe głowy, jak widać :)
    BTW, piłeś, nie postuj. Chyba, że dzisiejszy "wysyp" twoich mądrych
    wypowiedzi to efekt prima aprilis.

    --
    Trefniś

  • 22. Data: 2017-04-01 22:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Bez znaczenia. Jak ktoś chce potwierdzanie SMS'em to oczywiście należy
    > taką możliwość wprowadzić. Ja dla przykładu chcę potwierdzać
    > komunikatorem, ale ... tylko SMS.

    Tyle to ze to nie jest "albo albo"
    Jest sms, z maila juz korzystac nie bedzie mozna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,