  • 1. Data: 2002-01-25 00:13:29
    Temat: e-book prosze o informacje
    Od: "Marcin Ożóg" <s...@w...pl>

    Przygotowuje studium o e-książce, w którym chciałbym się odnieść również do
    polskich doświadczeń w tym zakresie. Niestety materiału okazało się nie być
    dużo (a może jest tylko rozproszony w prasie branżowej, zeszytach
    uniwersyteckich itp.). Interesują mnie szczególnie wszelkie badania
    ankietowe, a także propozycje kwalifikacji e-wydawnictwa na gruncie
    polskiego prawa podatkowego. Jeżeli ktoś z Was natknął się na ślady tego
    typu prac wdzięczny będę za informacje.

    Marcin Ożóg

  • 2. Data: 2002-01-25 16:40:30
    Temat: Re: e-book prosze o informacje
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Przygotowuje studium o e-książce, w którym chciałbym się odnieść również
    do
    > polskich doświadczeń w tym zakresie.

    E-ksiazka = e-koniec swiata?