  • 41. Data: 2005-07-04 09:41:45
    Temat: Re: dzwony koscioła o północy co robić??
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    no juz looknalem, tam godzin nie ma, na tej podstawie mozesz swtierdzic ze
    bicioe dzwonem o 9.00 jest wykroczeniem.
    A u niektorych o 4.00 nie bedzie.

    p.

  • 42. Data: 2005-07-04 09:42:15
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-04 08:09 Maciek i Marta napisał(a):
    > Na moje nieszczeście mieszkam bardzo blisko kościoła:( Od wielkiego dzwonu
    > stojącego na dole dzieli mój blok tylko ulica. Dzisiaj o północy ten dzwon
    > bił przez 20 min !! Teraz jak jest ciepło dosyć często przed kosciołem
    > odbywają się różne imprezy z głośną muzyką przez cały dzień, a drugi dzwon
    > na wierzy koscielnej zaczyna wybijać melodyjki od 7 rano (to jeszcze pół
    > biedy). Chodzi mi głównie o ten dzwon na dole w dodatku w nocy. Co robić gdy
    > znowu zaczną (tak jest średnio co dwa miesiące). Czy zadzwonienie na policję
    > coś da?? Cisza nocna powinna obowiazywać wszystkich.

    Ja to bym porozmawiał z księdzem, potem można wzywać straż miejską, może
    oni go uświadomią, że coś jest nie tak. Ale jednocześnie oburzanie się,
    że w kościele biją dzwony to mi przypomina oburzanie sie, że w
    sąsiedztwie stacji benzynowej śmierdzi.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 43. Data: 2005-07-04 09:45:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Znaczy jesli ja sie wprowadze do bloku pierwsza, to moge sobie
    > potem po nocach imprezy robic i miec w nosie wszystkich tych,
    > co wprowadzili sie po mnie? :-)

    Czym innym jest bicie dzwonów w kościele, a czym innym burdel u ciebie w
    domu. Nie porównujmy rzeczy nieporównywalnych.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 44. Data: 2005-07-04 09:48:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    flower napisał(a):

    > To nie jest normalne, że dzwony biją w nocy. Inaczej, żebyś zrozumiał:
    > niedaleko mnie stoi kościół. Możesz mi powiedzieć, w jakich godzinach biją
    > jego dzwony?

    A czy ja jestem twoim proboszczem?. Idź się jego spytaj. Nie wierze że w
    dzwony o północy bije ksiądz bo nie może usnąć. Zapewne to sytuacje
    określone w prawie kościelnym.

  • 45. Data: 2005-07-04 09:48:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > 0 24 godzinie to sie w dzwony nie bije.
    Nie ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 46. Data: 2005-07-04 09:48:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

  • 47. Data: 2005-07-04 09:49:06
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Wybacz, ale godzina 24:00 to nie jest pora na to zeby sobie dzwonic.

    Nie ???

    > Niech sobie dzwonia w normalnych godzinach.

    To są normalne godziny.
    Ja np kładę się spać o 15:20

  • 48. Data: 2005-07-04 09:50:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wojciech Skorupski napisał(a):

    > A jest jakaś tradycja dotycząca bicia w dzwony o północy? Nie słyszałem.
    > A daleki jestem od podejścia, że wszystko co kościół robi to tradycja.

    Ja też nie słyszałem, ale nie wierze że w dzwony o północy bije ksiądz
    bo nie może usnąć. Zapewne to sytuacje wyjątkowe określone w prawie
    kościelnym.

  • 49. Data: 2005-07-04 09:50:35
    Od: Wojciech Skorupski <w...@i...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > no juz looknalem, tam godzin nie ma, na tej podstawie mozesz swtierdzic ze
    > bicioe dzwonem o 9.00 jest wykroczeniem.
    > A u niektorych o 4.00 nie bedzie.

    Zgadza się. Nie znalazłem określenia "cisza nocna" w aktach prawnych
    odnoszących się powszechnie do obywateli.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2005-07-04 09:51:20
    Od: Cyneq <s...@w...com>

    Audyt IT wrote:
    [...]

    Bez przesady, prównujesz proboszcza od razu do meneli.
    Z proboszczem porozmawiać można spróbować. Aczkolwiek możliwe że to nic
    nie da, i kogoś od razu od ateistów zwyzywa.

    --
    Cyneq