  • 21. Data: 2007-09-06 13:47:55
    Temat: Re: dzwonienie za darmo z budek telefonicznych a prawo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > jak ukradniesz chleb ze sklepu i go zjesz to wg ciebie tez jest wyludzenie?

    Znaczy się impulsy możesz wziąć w kieszeń i potem je zjeść? Albo w
    jakikolwiek inny sposób wykorzystać? Po ich "kradzieży"?

    > koniecznie

    Nie znasz się.

    > tu nie ma mowy o zadnej promocji

    Skąd wiesz?

    > jesli byl swiadom faktu ze powinien zaplacic wiecej i tego nie zrobil,
    > to tak

    Czyli z promocji korzysta jedynie złodziej... Dobre.

    > doskonale znam ich znaczenie

    Wmawiaj sobie dalej, ignorancie.

  • 22. Data: 2007-09-06 15:12:16
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    PiotRek napisał(a):

    > Pewien spory czas temu PTK Centertel na swojej firmowej centralce
    > firmy Panasonic miał defaultowy kod dostępu do linii miejskiej;
    :)

    Albo to było baaaaaaardzo dawno temu, zanim ktokolwiek na świecie myślał
    o cyfrowej telefonii mobilnej GSM zwanej, albo to nie była firmowa
    centralka...

    > kto jak kto, ale jeden z wiodących operatorów telefonicznych w PL
    > chyba powinien wiedzieć, czym to grozi?

    Jeśli to nie była firmowa centralka, to trudno mówić tu o operatorze.

    pozdr

    Radek

  • 23. Data: 2007-09-06 20:21:35
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Radoslaw Korzeniewski" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Albo to było baaaaaaardzo dawno temu, zanim ktokolwiek na świecie myślał
    > o cyfrowej telefonii mobilnej GSM zwanej, albo to nie była firmowa
    > centralka...

    Mylisz się. Przełom roku 1999 i 2000 (+/- 1 rok). Centralka
    jak najbardziej firmowa (PTK Centertel, ulica _chyba_ Skierniewicka).

    > Jeśli to nie była firmowa centralka, to trudno mówić tu o operatorze.

    To BYŁA firmowa centralka. Wiem o czym piszę.

    Po co w ogóle zabierasz głos? Szkoda, że nie napisałeś czegoś w stylu
    "jeśli to nie była centralka, lecz maszynka do mielenia mięsa, to..."
    lub podobnie.

    Piotr

  • 24. Data: 2007-09-06 20:24:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    > centralka...
    >
    > Jeśli to nie była firmowa centralka, to trudno mówić tu o operatorze.

    Ooooo: NNTP-Posting-Host: dino.centertel.pl - no proszę.

    I wszystko jasne. :-D

    Piotr