  • 1. Data: 2007-09-03 07:51:26
    Temat: Wyrok sądu grodzkiego
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zostałem pomówiony przez policjantów w małej mieścinie o dokonanie 3
    wykroczeń, których w rzeczywistości nie dokonałem. Powód - mała sprzeczka z
    Policjantem i duma krawężnika, który nie podaje numerów odznaki. Przed
    sądem grodzkim świadczyło 5 policjantów przeciwko mnie. Oczywiście zeznali
    nieprawdę .Sąd mnie skazał.... I teraz pytanie jest takie - czy w tym kraju
    można liczyć na sprawiedliwość? Płace im góry podatków a te gnoje oskarżają
    mnie wirtualnymi wykroczeniami ... a może odrazu mam spierdzielać w świat -
    poczucie krzywdy i braku sprawiedliwości zepsuło mi szczerze powiem kilka
    miesięcy od tego czasu.

    Pzdr.
    Mr. Hyde

  • 2. Data: 2007-09-03 08:29:26
    Temat: Re: Wyrok sądu grodzkiego
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mr.Hyde pisze:
> [...]
    > poczucie krzywdy i braku sprawiedliwości zepsuło mi szczerze powiem kilka

    Przed sadem, w sprawach o wykroczenia slowo policjanta liczy sie
    bardziej niz slowo zwyklego obywatela. Powod ? Inaczej kazdy
    zaprzeczalby ze cos zrobil i nalezaloby go puszczac wolno. Niestety w
    takiej sytuacji nic nie zrobisz. Polecam emigracje :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-09-03 13:15:50
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    > Przed sadem, w sprawach o wykroczenia slowo policjanta liczy sie bardziej
    > niz slowo zwyklego obywatela. Powod ? Inaczej kazdy zaprzeczalby ze cos
    > zrobil i nalezaloby go puszczac wolno. Niestety w

    Tak, ale policja nie ma żadnych dowodów - ja miałem świadka - do tego
    bezcelowe zatrzymanie...
    Masakra w Państwie PiS

    Hyde

  • 4. Data: 2007-09-04 08:04:02
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, ale policja nie ma żadnych dowodów - ja miałem świadka - do tego
    > bezcelowe zatrzymanie...
    > Masakra w Państwie PiS
    >
    > Hyde

    witam

    a powołałeś tego świadka w sądzie? albo i wcześniej? jeżeli tego nie
    zrobiłeś a jest czas na złożenie apelacji, to pisz ją i powołaj tego
    świadka; pamiętaj że w sprawach o wykroczenia apelację składa się w terminie
    7 dni od dnia doręczenia orzeczenia z uzasadnieniem - wniosek o sporządzenie
    i doręczenie uzasadnienia składa się do sądu który wydał wyrok w terminie 7
    dni od daty wydania tego wyroku

    pzdr

  • 5. Data: 2007-09-04 22:41:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    W sądzie nie szuka się sprawiedliwości, a wyroku. W każdym jednym państwie
    na świecie tak jest i tej prostej prawdy nie sposób zmienić. Gdyby sądy
    orzekały sprawiedliwie, wymarł by ród adwokatów.

  • 6. Data: 2007-09-05 11:07:08
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    > W sądzie nie szuka się sprawiedliwości, a wyroku. W każdym jednym państwie
    > na świecie tak jest i tej prostej prawdy nie sposób zmienić.

    Więc to całe prawo jest do dupy - a gdzie logika ?

    Hyde

  • 7. Data: 2007-09-09 19:43:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysiek pisze:

> [...]
    > i doręczenie uzasadnienia składa się do sądu który wydał wyrok w terminie 7

    I po co pana narażać na koszty? Niech ma nauczkę.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/