  • 1. Data: 2007-09-03 06:22:34
    Temat: Obowiązek koszenia trawy na własnej działce.
    Od: MMK <i...@k...pl>

    Znajomy stwierdził że jest zobowiązany prawnie do koszenia własnej działki.
    Czy ktoś swiatły może wyjaśnić/ ma jakiś pomysł z czego wynika (jeśli
    wynika) taki obowiązek ?
    Podobno "ktoś" to sprawdził i zagrożeniem są lęgnące się żmije i koszenie ma
    temu zapobiegać.

    Z góry dziękuje za odpoowiedzi !
    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 2. Data: 2007-09-03 06:31:43
    Temat: Re: Obowiązek koszenia trawy na własnej działce.
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "MMK" <i...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynika) taki obowiązek ?
    > Podobno "ktoś" to sprawdził i zagrożeniem są lęgnące się żmije i koszenie

    Tere fere a mnie sie podoba wysoka trawa (taka po pas lub pachy) lubie sobie
    w takiej pochodzić. Nie ma przepisu który by nakazywał koszenie trawy.

  • 3. Data: 2007-09-03 06:52:32
    Od: "Bartulus" <s...@o...pl>

> [...]
    > działki.
    > Czy ktoś swiatły może wyjaśnić/ ma jakiś pomysł z czego wynika (jeśli

    pewnie jakies regulamin dzialkowiczow :)
    B.

  • 4. Data: 2007-09-03 06:54:50
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Ja mówie o działce budowlanej a nie o ogrodniczej.

  • 5. Data: 2007-09-03 07:17:10
    Od: Robert Jaroszuk <z...@i...no.spam.please.pl>

    MMK wrote:
> [...]
    > wynika) taki obowiązek ?
    > Podobno "ktoś" to sprawdził i zagrożeniem są lęgnące się żmije i koszenie ma

    Żmije są pod ochroną.

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N+ DI+ V-

    -> New photos: http://zim.iq.pl/photo/

  • 6. Data: 2007-09-03 07:21:23
    Od: MMK <i...@k...pl>

    Bartulus wrote:

    > Użytkownik "MMK" <i...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > pewnie jakies regulamin dzialkowiczow :)

    Nie. To działka budowlana na której aktualnie nic nie stoi.

    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 7. Data: 2007-09-03 07:58:54
    Od: "Bartulus" <s...@o...pl>

    > Nie. To działka budowlana na której aktualnie nic nie stoi.

    to moze jakis akt prawa miejscowego? gdzie znajduje sie dzialka?
    pozdrawiam
    B.

  • 8. Data: 2007-09-03 08:03:21
    Od: "Bartulus" <s...@o...pl>

    >Nie ma przepisu który by nakazywał koszenie trawy.
    kilka takich znalazlem :)
    tez sie zdziwilem...
    B.

  • 9. Data: 2007-09-03 08:12:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Jaroszuk" <z...@i...no.spam.please.pl> napisał w
    wiadomości news:fbgce0$at$1@atlantis.news.tpi.pl...
    MMK wrote:

    > Żmije są pod ochroną.

    a co ma piernik do wiatraka?

  • 10. Data: 2007-09-03 08:15:27
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    szerszen wrote:
    > Użytkownik "Robert Jaroszuk" <z...@i...no.spam.please.pl> napisał w
    > wiadomości news:fbgce0$at$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a co ma piernik do wiatraka?

    Jak to co? Kosząc trawę możesz kosić żmije :)