  • 1. Data: 2004-04-29 15:11:43
    Temat: urlop na szkolenie w okresie wypowiedzenia
    Od: "vito" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam drobny problem z pracodawcą i poszukuję pomocy.

    Pracodawca skierował mnie na roczne studium podyplomwe (ja studium
    znalazlem, ale pracodawca napisał skierowanie na uczelnię i częsciowo te
    studia opłacił, resztę miał opłacić w kolejnych miesiącach). W trakcie
    studium zostałem zwolniony z pracy (odbyłem 4 z 10 planowanych sesji,
    zaliczyłem kilka przedmiotów) i pracodawca postanowił wysłać na studia na
    moje miejsce inną osobę.
    Z pracodawcą nie podpisywałem żadnej umowy, ale zgodnie z ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ
    ORAZ MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 12 października 1993 r. w
    sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia
    ogólnego dorosłych powinien mi przysługiwać urlop szkoleniowy przeznaczony
    na przygotowanie się i przystąpienie do egzaminów końcowych.
    Część przedmiotów zakończyła się napisaniem pracy zaliczeniowej i wpisem do
    indeksu. Czy w zwiazku z tym przysługuje mi ten urlop szkoleniowy? I czy
    mogę go wykorzystać w okresie wypowiedzenia?

    Będę wdzięczny za pomoc.

    vito