    From: "Neo" <n...@w...info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dziwny aneks
    Date: Thu, 22 Mar 2007 00:00:14 +0100

    w listopadzie uczestniczyłem w szkoleniu dot. komputerów
    było dofinansowane z UNI
    wczoraj dostałem e-mail takowej treści:

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że z przyczyn niezależnych od DC Edukacja
    zaszły zmiany w wysokości kosztów szkoleń objętych projektem "Zaawansowane
    szkolenia w zakresie bezpieczeństwa infrastruktury IT", w których
    uczestniczyli pracownicy z państwa firmy. Koszt za osobodzień szkolenia
    został podniesiony z kwoty 581,00zł do kwoty 619,00zł. W związku z tym
    zmianie ulega koszt dofinansowania oraz koszt wkładu własnego, ponoszony
    przez przedsiębiorców. Pragniemy zaznaczyć, że zmiany obejmują wszystkie
    przedsiębiorstwa uczestniczące w szkoleniach niezależnie od liczby
    zamówionych szkoleń oraz terminu i miejsca ich realizacji.

    W związku z powyższym w załączeniu przesyłam aneks do umowy
    szkoleniowej wraz z załącznikiem uwzględniającym poniższe zmiany.

    Przed podwyżką:

    Koszt szkoleń: 2 905,00zł

    Wysokość otrzymanej pomocy publicznej: 2 324,00zł

    Wysokość wkładu własnego: 581,00zł

    Po podwyżce:

    Koszt szkoleń: 3 095,00zł

    Wysokość otrzymanej pomocy publicznej: 2 367,65zł

    Wysokość wkładu własnego: 727,35zł

    W wyniku zmiany ceny osobodnia szkolenia konieczne będzie wniesienie
    dopłaty za szkolenia w wysokości 146,35zł (wynika to z różnicy wysokości
    wkładu własnego przed i po podwyżce). Na tą kwotę zostanie wystawiona w
    najbliższym czasie faktura korygująca.

    Uprzejmie prosimy o wniesienie dopłaty na następujący numer konta:

    Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr rachunku: 32 1750 1325 0000 0000 0764
    6887

    Załączone dokumenty proszę wydrukować w dwóch kopiach, podpisać przez
    osobę upoważnioną do podpisywania dokumentów w Państwa firmie (pieczątka
    imienna + parafka lub czytelny podpis) oraz pieczątka firmowa i przesłać
    pocztą poleconą na adres naszego ośrodka: DC Edukacja Sp. z o.o. ul. Ruska
    51 50-079 Wrocław.

    Powyższe zmiany wynikają między innymi z faktu, że projekt ten dobiega
    końca, rozpoczynamy etap rozliczania go przed Instytucją Finansującą, która
    może cofnąć dofinansowanie szkoleń czego chcemy uniknąć.

    Z poważaniem

    dziwi mnie takie postepowanie iż umowa wg mnie została zawarta opłacona i
    realizowana a obie strony nie wniosły pretensji aż do tej chwili

    czy faktycznie powinienem wpłacić im owe 146 zł czy też nie - ja nie widze
    podstaw ale moze sa jakies ogólne przepisy dot takich szkoleńz którymi sie
    nie zapoznałęm i nie bede miał wyjscia
    Hubert