  • 1. Data: 2004-11-06 12:11:38
    Temat: dzialka rekreacyjna
    Od: "żabka" <e...@w...pl>

    Witam
    Mam problem. Kupilam dzialkę nad zbiornikiem wodnym.W akcie notarialnym jest
    ona dzialką rekreacyjną przeznaczoną pod zabudowę letniskową, a w gminie
    figuruje jako grunt orny V klasy. Podobno mam zwrócić się do starostwa z
    prośbą o zmianę klasyfikacji gruntu. Dowiadywalam się w starostwie i
    powiedziano mi, że jest to niemożliwe . Jednakże nie powinnam się niepokoić,
    gdyż na takiej dzialce mogę wybudować drewniany domek letniskowy (nie podano
    mi jednak jego powierzchni), podciągnąć prąd i wodę. Dzialka liczy 500m2
    Jakie mam możliwości?

  • 2. Data: 2004-11-07 01:04:33
    Temat: Re: dzialka rekreacyjna
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Użytkownik "żabka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się niepokoić, gdyż na takiej dzialce mogę wybudować drewniany domek
    > letniskowy (nie podano mi jednak jego powierzchni), podciągnąć prąd i

    Bez pozwolenia mozesz wybudowac domek do 20m2, bez fundamentow, jedynie
    "stojacy na gruncie". Poza tym, wazne jest jaki gmina posiada plan
    zagospodrowania przestrzennego w tym rejonie, poniewaz jezeli jest to
    kompleks dzialek to mozliwe ze plan przewiduje w przyszlosci zabudowe
    rekreacyjne i wtedy bedzie mozna wystapic o pozwolenie na budowe czegos
    wiekszego.

    PS. Nie buduj za blisko plotu, poniewaz jest przepisowo jakas odleglosc od
    sasiada. Nie pamietam ile, ale ze 3m zostaw.