  • 1. Data: 2003-01-07 14:18:44
    Temat: działka budowlana - proszę o pomoc
    Od: "Pitt" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Kupiłem działkę budowlaną w 2002 roku.
    Przed zakupem owej działki dowiadywałem się w Urzędzie Gminy, czy to jest
    faktycznie działka budowlana i dostałem odpowiedź twierdzącą.
    Oprócz tego sprawdziłem w uchwale Urzedu Gminy dotyczącej zagospodarowania
    przestrzennego tego terenu. Nic nie budziło zastrzeżeń.

    Po uzyskaniu mapy sytuacyjno wysokościowej okazało się, że przez środek
    działki biegnie wodociąg !!!
    Sprzedawca zataił przede mną ten fakt.
    Wodociąg został założony przez gminę w 1996 roku.
    Uchwała o planie zagospodarowania terenu została wydana w 2000 roku i nie
    ma w nie ani słowa o tym wodociągu.
    Ja widzę tu ewidentne zaniedbanie ze strony gminy, która sporządziła plan
    zagospodarowania na podstawie nieaktualnych map.

    Wójt twierdzi, że Urzedu Gminy jest bez winy.
    Co mam robic ???
    Moze ktoś miał podobny przypadek.
    Bardzo prosze o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Piotr

    PS. Marzę o wybudowaniu domu. Skończyłem szkołę. Zaczęłem pracować. Utopiłem
    wszystkie pieniądze, aby kupić tą działkę. Teraz mogę na nie jedynie rozbić
    namiot.
    Czy ten kraj będzie kiedyś normalny !?!