  • 1. Data: 2003-01-07 15:16:50
    Temat: Pytanie o oszusta od odzyskanie pieniedzy od oszusta
    Od: McGen <m...@w...pl>

    Witam
    co zrobic w przypadku gdy :
    - wplacilem polowe pieniedzy na konto sprzedajacego 12.12.2002
    - do dzisiaj nie otrzymalem towaru ani zwrotu pieniedzy z jego
    strony.., a transkacja odbyla sie poza allegro..
    - dzwoniac do niego jego matka stwierdzila ze syn poprostu mnie
    oszukal i nie ma pieniedzy na oddanie mnie ich

    co w takiej sytuacji robic, , gdzie zglosic i czy sa jakies szanse na
    odzyskanie pieniedzy.?

    pzdr
    McGen

  • 2. Data: 2003-01-07 15:31:56
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Uzytkownik "McGen" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > - wplacilem polowe pieniedzy na konto sprzedajacego 12.12.2002

    No to masz przeciez dowód wplaty? Mam nadzieje, ze napisales na przekazie
    czy poleceniu zaplaty czego to dotyczy.

    > - dzwoniac do niego jego matka stwierdzila ze syn poprostu mnie
    > oszukal i nie ma pieniedzy na oddanie mnie ich

    A w jakim wieku jest ten syn? o jaka kwote sie rozchodzi? Zadzwon jeszcze
    raz i powiedz ze dysponujesz dowodem, ze pieniadze wplaciles i ze jesli nie
    otrzymasz zwrotu lub towaru to zglaszasz sprawe na policje.

    > co w takiej sytuacji robic,

    Unikac transakcji poza allegro

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-01-07 20:47:30
    Od: McGen <m...@w...pl>

    On Tue, 7 Jan 2003 16:31:56 +0100, "HaNkA ReDhUnTeR"
    >A w jakim wieku jest ten syn? o jaka kwote sie rozchodzi? Zadzwon jeszcze
    >raz i powiedz ze dysponujesz dowodem, ze pieniadze wplaciles i ze jesli nie
    >otrzymasz zwrotu lub towaru to zglaszasz sprawe na policje.

    syn jest peloletni, o kwote 125 zl. moze to i nie duzo ale dla mnie
    znaczna kwota, dowod mam przelewu z mBANKU a ze sprawe zglaszam na
    policje to matka zostala poinformaowana ale nie wzruszylo ja to
    zabardzo [ na poczet tego i to w dodatku nie mojej sprawy, jak
    powiedziala matka komornik zajac komputer na poczet dlugow ow syna
    tejze pani ] .....
    wiec nie tylko ja zostalem oszukany

    jakie sa szanse odzyskania w tejze sytuacji pieniedzy po zgloszeniu na
    policje i w jakim czasie moge liczyc na odzyskanie pieniedzy..?

    pzdr
    McGen

  • 4. Data: 2003-01-08 06:26:45
    Od: "Andrzej_W" <a...@g...pl>

    Uzytkownik "McGen" <m...@w...pl>
    Wcale chyba nie mozesz liczyc. Zglos na policje i zapomnij.
    A.

  • 5. Data: 2003-01-08 06:27:59
    Od: "Andrzej_W" <a...@g...pl>

    Uzytkownik "McGen" <m...@w...pl>
    Wcale chyba nie mozesz liczyc (skoro roluje dlugi nowymi oszustwami).
    Zglos na policje i zapomnij. Na allegro opisz sytuacje, zeby ktos inny
    sie nie nadzial.
    A.