  • 1. Data: 2003-06-16 10:56:19
    Temat: działka budowlana
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam pytanie, może głupie, ale sprzedający domki drewniane tak twierdził.
    Czy na działce budowlanej można postawić domek letniskowy (nie mieszkalny),
    czyli kamping ?
    Czy to zależy od gminy ?
    pozdr i z góry dzięki za odpowiedzi,
    stavi

  • 2. Data: 2003-06-16 14:48:58
    Temat: Re: działka budowlana
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie, może głupie, ale sprzedający domki drewniane tak twierdził.
    > Czy na działce budowlanej można postawić domek letniskowy (nie
> [...]

    No to sam sobie odpowiem :)
    Dzwoniłem do gminy i tam mi powiedzieli, że domku letniskowego nie można
    wystawić, ale ten sam pod nazwą budynek gospodarczy bez problemu. Myk w tym,
    że podatek między bud. gosp, a mieszkaniem jest około 11 razy większy :) a
    raczej (:
    pozdr.,
    stavi