    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: działka a droga dojazdowa problem dalszy ciag
    Date: Tue, 12 Jan 2010 20:16:37 +0100

    Marek Wojtalewicz
    Użytkownik "mareK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hhkmtc$qsl$1@achot.icm.edu.pl...

    > Mam taki problem dostałem w rozliczeniu działke budowlaną, która została
    > przepisana notarialnie na mnie na podstawie pełnomocnictwa właścicieli
    > /małżeństwo, które wyjechało za granicę prawdopodobnie na stałe/ przez ich
    > pełnomocnika .
    >
    > Teraz okazało się, ze działka jest moja i jestem juz właścicielem w KW ,
    > ale do działki jest droga
    > dojazdowa przez inna działkę i do tej drogi mają prawa przejazdu następny
    > sąsiad i i Ci poprzedni własciciele mojej działki, a ja oficjalnie nie
    > mam, bo
> [...]

    Jestem juz po wizycie w KW, droga ma dwóch włascicieli i odrębną KW od
    działki - to małżeństwo. które jest nieosiagalne i drugie z sasiedniej
    działki.
    Myslałem ,ze namówie tych z sasiedniej do sprzedazy jakiegoś udziału i po
    sprawie, ale klops.

    Oni mówią ,że pieniadze ich nie interesują, a wola mieć niezabudowana
    działkę obok siebie - znaczy moją.
    I teraz jestem w kropce , bo zostało tylko ustanowienie drogi koniecznej
    sądownie, a jak część właścicieli nieosiągalna za granica, to prawnik
    powiedział mi ,że może trwać sprawa latami i nie wiadomo czy sie w ogóle
    zakończy.
    Notariusz który zrobił ten akt sprzedaży, zupełnie się nie przejął, bo
    twierdzi, że nic nie wiedział o drodze i to go nie interesuje.

    Moze ktos ma jakis pomysł?
    Może coś w Gminie, jakiś wniosek o tą drogę - nie widzę wyjścia z sytuacji.

    Pozdr

    Marek